![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me duidelijk dat voor de Bouazza's er een zondebok moet en zal zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 juli 2006 om 17:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dien was ni gehaast zo te zien om te duiken,kleding uittrekken en netjes opplooien.Een nette geoefende verzopen sporter dus die in een dancing van't Schipperskwartier was.
Tja,straks krijgt die dancing ook nog een klacht aan het been om hem erbinnen gelaten te hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() zo zie je maar. ook als allochtonen het slachtoffer zijn van criminaliteit, dan kan zelfs de kleinste VB'er toch nog een stuk hout vinden om mee slaan.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 juli 2006 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, als het slachtoffer autochtoon was geweest achterna gezeten door een allochtoon dan konden ze zelf niet ophouden met roepen op het gerecht en hun onrecht uitschreeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ze is na drie/vier (afhankelijk hoe je het bekijkt) dagen naar de politie gestapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waarde gij dat met die witte kap en die fakkel? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Jullie zijn net een bende kleine kinderen,vertel mij eens is het feit dat moorden gepleegt worden al niet erg genoeg,dat er steeds een cinema moet van gemaakt worden tussen links en rechts.
Het is hier niet veilig meer PUNT BASTA en jullie gezaag zal er niet toe bijdragen dat het veiliger zal worden.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Het doorzetten van de familie Bouazza kan misschien enkele rotte appels uit het politiekorps halen die hun werk niet goed doen. Wat ons dan naar een efficiëntere politiemacht brengt. Let wel, als bewezen wordt dat ze inderdaad gefaald hebben.
Laatst gewijzigd door Kay_ : 14 juli 2006 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ach beste daar is het u niet om te doen,u bent zo doorzichtig.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Via o.a. het VB worden ze regelmatig op hun tekortkomingen gewezen zodat die partij het meeste groeit,en dus een gevaar betekent voor de traditionele partijen. Hun antwoord daarop: is niet ingrijpen tegen het geweld op zich,maar wel ingrijpen tegen de regelmatig harde slogantaal( soms overdreven) en de middelen van het VB. U doet daar aan mee,zonder u iets af te vragen of u eens in de plaats te zetten van de slachtoffers. Ik stem reeds jaren links,vooral voor hun sociale achtergrond en daarom is het Vb geen optie,maar als ik zie wat men de mensen hier allemaal wijsmaakt en op wil dringen kom ik in opstand(mijn geweten laat mij niet toe om zomaar een partijslaaf te worden). En dat is precies wat u doet,een partij of een doelgroep achterna hollen,of dat nu te maken heeft met uw achtergrond of afstamming laat ik in het midden,maar misdaden die slechts een oorzaak hebben bestaan niet,er zijn vele oorzaken toch zoekt u ze steeds in dezelfde richting,terwijl statistieken het anders aantonen.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 14 juli 2006 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik eens gaan zwemmen, midden in de nacht, half maart, in de zee, in Blankenberge.Ijskoud , dat water, als ge geen geluk hebt, word je bevat door de kou, en hop! Ge zinkt als een baksteen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of denk je vroeger was alles beter? Ja misschien, toen waren de Borgs nog een kleene hoop clownx. Zijn ze trouwens nog altijd, alleen dat het nu een grote hoop is. Mooi politiek incorrect uit de linkiewinkie hoek, vind je niet?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Leg mij eens uit hoe de 'linkse' partijen hier nog sociaal te noemen zijn. Een goeie vriend van mij zal altijd liberaal stemmen omdat als bedrijfsleider dat 'nu eenmaal zo hoort'. Ik vind dat zeer vreemd want er is in de praktijk niks liberaals aan de VLD wat hij trouwens (net zoals u maar dan met links blijkbaar) onmiddelijk zal toegeven. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 14 juli 2006 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe defineer je die?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen vrees ik dat den autochtoon dan niet voldoende tijd zou gehad hebben om zijn kleren uit te doen, en netjes op te vouwen, alvorens...
|
![]() |
![]() |