![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Gelezen op: http://www.politics.be/actueel/209/
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij komt het gemeentelijk migrantenstemrecht er wel door, omdat nu eenmaal de MR, SPA(Spirit ?) en de PS er voorstanders van zijn. Dus Verhofstadt heeft geen poot om op te staan.
Maar als compensatie van dit stemrecht vind ik wel dat de snel-Belg wet veranderd moet worden en waarbij het moeilijker wort om de nationaliteit te bekomen.
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De snel-belgwet is iets te vergaand. En dat om internationale redenen. Het is hier zo gemakkelijk om Belg te worden, dat dit door terroristen nogal eens misbruikt wordt om een Westers nationaliteit te verkrijgen om ergens te geraken. Daardoor hoor je nogal eens op het nieuws dat bij een of andere terroristische daad een Belg betrokken was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Soms is 't simpel ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
IMHO is dat argument dus niet zeer valabel D�*t argument lijkt me niet terzake doende |
|||||
![]() |
![]() |