![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand ervaring met het opsporen/blokkeren van lieden die werkelijk niets beters te doen hebben dan je op te bellen m.b.v. een (anoniem) privé-nummer om vervolgens wat te giechelen en weer in te haken?
Ik begrijp overigens niet waarom het niet verboden is anoniem te bellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Als het blijft aanhouden kun je eens naar de flikken stappen. Maar of die u kunnen helpen, is een ander verhaal. Of info vragen aan uw provider, mss dat die u verder kunnen helpen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 juni 2010 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() De flikken, dat gaat mij wat te ver. Aan de provider heb ik niet veel: druk 1, druk 2... Tot je een aantal opties krijgt waar je niets mee bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
meer zelfs, ik pak zelfs niet op als hij/zij niet geprogrammeerd zit bij mij ... Laatst gewijzigd door Anna List : 30 juni 2010 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Geduld hebben hé tot je iemand van uw provider aan de lijn krijgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dan dat ge heel wat technologie moet gaan veranderen omdat onmogelijk te maken. 1 uw gsm 2 de apparatuur bij uw provider 3 de apparatuur bij grote bedrijven... ik kan caller id `s afzetten op telefoon niveau, of op bedrijfsniveau, ik kan zelf die caller id `s een ander nummer geven, in de pool van nummers die ik beheer. Maar mijn provider kan ook zeggen, alles wat begint met da nummer krijgt gewoon de extentie xxx op het einde, ... wat ik zelf ook ingeef. Je kan dat dat doen als je enkel wil dat mensen u terugbellen op de receptie bvb... Als iemand dus iets uitsteekt in het bedrijf dan komen ze bij onze provider, en die gaat de flikken naar mijnen baas en mij sturen... want wij beheren de laatste 3 digits achter het hoofdnummer. Het is dus allemaal niet zo simpel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Normaal zou je uw gsm zo kunnen instellen dat het geen anonieme telefoontjes accepteert. De anonieme beller krijgt dan een berichtje van de provider dat de ontvanger geen anonieme telefoontjes opneemt.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, dat gaat wel over. Gewoon niet oppakken. Ge moet niet altijd meteen naar de flikken lopen om het minste gezever van een paar bietekwieten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Maar allé u bent dan wel erg onbereikbaar? Wat als het een belangrijke oproep is?
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juni 2010 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je mobiel gewoon weggooien en een nieuwe kopen: Bij het Kruitvat kost nu een mobiel 12, 50 met 15 euri beltegoed. Als je hem dus niet koopt heb je dus eigenlijk recht op een knaak. Mijn Sagem uit 1996 doet het nog steeds by-the-way. Was een elfstedentochtaanbieding voor 500 gulden, zeg maar 210 euro, maar omdat je altijd genaaid wordt door die euro, eerder 1 op 1 500 euro. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 30 juni 2010 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |