Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2006, 18:59   #1
bk232214
Gouverneur

Standaard water overlast

600 soldaten naar Libanon maan Oost-vlaanderen is dat niet nodig die moeten daar maar mee leren leven .En daarbij dat brengt niet op als ik opnieuw een baan moet gaan zoeken na de verkiezing in het vooruit zicht .He mijnheer de eerste minister

Laatst gewijzigd door bk232214 : 25 augustus 2006 om 19:02. Reden: titel niet goed
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 19:03   #2
PAJOT
Banneling

Standaard

maar voor de tsunami in Azië, het geld dat doorgestort werd aan terroristen, kon de solidariteit niet rap genoeg zijn

hypocrieten
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 22:09   #3
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
600 soldaten naar Libanon maan Oost-vlaanderen is dat niet nodig die moeten daar maar mee leren leven .En daarbij dat brengt niet op als ik opnieuw een baan moet gaan zoeken na de verkiezing in het vooruit zicht .He mijnheer de eerste minister
Belachelijkaard, ga nog wat appelen met peren vergelijken.

Libanon -> Oost-Vlaanderen -> Werkloosheid -> Verkiezingen. Een IQ waar je naar moet graven i.p.v. meten of gewoon van kwade wil?

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 10:00   #4
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie dat je je posting aanpaste omdat 'de titel niet goed was'.
De posting zelf is ook niet goed...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 10:11   #5
PAJOT
Banneling

Standaard

misschien is het iets cryptisch ...
Oud 26 augustus 2006, 10:18   #6
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
misschien is het iets cryptisch ...
Laat ons hopen...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 10:33   #7
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat ons hopen...
laat ons een poging wagen

Citaat:
600 soldaten naar Libanon maan Oost-vlaanderen is dat niet nodig
natuurlijk niet, die kunnen zich zelf uit de slag trekken

Citaat:
die moeten daar maar mee leren leven
met al hun ellende, het water

Citaat:
En daarbij dat brengt niet op als ik opnieuw een baan moet gaan zoeken
nogal moeilijk als er overal water staat en voor dat men het weet belandt men in een gracht

Citaat:
na de verkiezing in het vooruit zicht .
ja die borden hangen schoon hoog en droog aan de gevels van de ondergelopen huizen

Citaat:
He mijnheer de eerste minister
zou beter eens aan de huizen denken waarop zijn tronie prijkt

Laatst gewijzigd door PAJOT : 26 augustus 2006 om 10:43.
Oud 26 augustus 2006, 10:35   #8
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat jij eerst een herscholing AN nodig hebt voor je aan werk raakt.
En wat ga jij met ontmijners in Oost-Vlaanderen doen, hé?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 11:20   #9
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Belachelijkaard, ga nog wat appelen met peren vergelijken.

Libanon -> Oost-Vlaanderen -> Werkloosheid -> Verkiezingen. Een IQ waar je naar moet graven i.p.v. meten of gewoon van kwade wil?
Als die nu eens verrekken in libanon, als zij nu eens eerst zorgen onze mensen dat toch normaal zeker of niet he prul
Oud 26 augustus 2006, 11:47   #10
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als die nu eens verrekken in libanon, als zij nu eens eerst zorgen onze mensen dat toch normaal zeker of niet he prul
Wel de mensen die naar Libanon worden gestuurt, daar kan je dus niets mee doen in Oost-Vlaanderen.

Vroeger stond het leger daar voor de pers en met 20 keer zoveel materiaal als de civiele nu. Maar ja, toen had je nog dienstplicht en had men dus de mensen er voor.

Wel jullie vinden dat verplicht ten dienste staan van de bevolking vrijheidsberoving is, dus je mag je vrijheid hebben, maar kom dan ook niet klagen als er niemand is om je uit de stront te halen.

Of het één of het andere, maar beiden samen KAN NIET.

Laatst gewijzigd door Jantje : 26 augustus 2006 om 11:48.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 11:55   #11
bk232214
Gouverneur

Standaard ik heb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wel de mensen die naar Libanon worden gestuurt, daar kan je dus niets mee doen in Oost-Vlaanderen.

Vroeger stond het leger daar voor de pers en met 20 keer zoveel materiaal als de civiele nu. Maar ja, toen had je nog dienstplicht en had men dus de mensen er voor.

Wel jullie vinden dat verplicht ten dienste staan van de bevolking vrijheidsberoving is, dus je mag je vrijheid hebben, maar kom dan ook niet klagen als er niemand is om je uit de stront te halen.

Ik heb W.O II meegemaakt en hebben ons zelf uit de stront gehaald. Zodus waar bent u over bezig Als het nu eens zelf oplossen als het goed gaat hoor je niks . En wat haalt het uit opbouwen en terug plat gooien zolang dat hezbollah niet ontwapend is komt er niets van en onze jongens laten vermoorden voor nen drol van janus zedde zot

Laatst gewijzigd door bk232214 : 26 augustus 2006 om 11:59.
Oud 26 augustus 2006, 12:02   #12
bk232214
Gouverneur

Standaard jantje

Citaat:

Jantje zag eens pruimen hangen als eiren zo groot snap je het en daar bij stuirt je eigen kinderen naar de hel
Oud 26 augustus 2006, 12:09   #13
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb W.O II meegemaakt en hebben ons zelf uit de stront gehaald. Zodus waar bent u over bezig Als het nu eens zelf oplossen als het goed gaat hoor je niks . En wat haalt het uit opbouwen en terug plat gooien zolang dat hezbollah niet ontwapend is komt er niets van en onze jongens laten vermoorden voor nen drol van janus zedde zot

Heb niet geschreven dat wat mijn mening is over de Jongens die naar Libanon gaan. Maar dat men niet moet klagen dat er niemand is om hier de problemen van wateroverlast op te lossen, als de staat zich nergens mee mag bemoeien.
Wel twee grote verschillen, dacht ik. En ik ben wel akkoord dat men ze of zelf hun stront moet laten opkuisen, of onder Westers bewind moet zetten. Maar mensen naar daar sturen en die kiekens hun wapens laten houden en maar laten doen is idd geen oplossing.
Oud 27 augustus 2006, 07:45   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zeker dat ik je goed snap, maar in ieder geval:
"wij" hebben onszelf op het einde van woII niet uit de stront gehaald, maar wel de Amerikanen, de Canadezen, de Engelsen ... en voor sommige van die landen niet alleen met hun leger, maar ook daarna met zoiets als Marshall-plannen.
Misschien was er in '44 wel een Amerikaan die vond dat ze maar best niet naar Europa zouden gaan en al hun energie en middelen in hun eigen ekonomie zouden steken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 augustus 2006 om 07:46. Reden: tikfout
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 10:00   #15
bk232214
Gouverneur

Standaard Wie heeft

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben niet zeker dat ik je goed snap, maar in ieder geval:
"wij" hebben onszelf op het einde van woII niet uit de stront gehaald, maar wel de Amerikanen, de Canadezen, de Engelsen ... en voor sommige van die landen niet alleen met hun leger, maar ook daarna met zoiets als Marshall-plannen.
Misschien was er in '44 wel een Amerikaan die vond dat ze maar best niet naar Europa zouden gaan en al hun energie en middelen in hun eigen ekonomie zouden steken.
in ieder geval heeft duitsland de oorlog gewonnen alles vernieuwd door natuurlijk de amerikanen zodus nu heeft duitsland eindelijk zijn schulden betaald aan wie dat weet ik niet ,niet aan mijn ouders .Maar ik spreek over de kleine man die alles verloren handen door de V1 EN V2 de vliegende bommen bij na 2jaar in de kelder geleeftte hebben en alles was vernielt wij gekregen een tafel en 2stoelen en sliepen op de grond Na 4jaar hard werken hadden wij terug wat meubelen niet gekregen zeker en vast niet Bij ons in de buurt hielpen elkaar wie werkte hielp die niet werkte zo was dat vroeger en als je naar de kerk ging dan kreeg je een brood maar dat was voor een andere rede de verkiezingen waren in aantocht
Oud 27 augustus 2006, 10:18   #16
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
in ieder geval heeft duitsland de oorlog gewonnen alles vernieuwd door natuurlijk de amerikanen zodus nu heeft duitsland eindelijk zijn schulden betaald aan wie dat weet ik niet ,niet aan mijn ouders .Maar ik spreek over de kleine man die alles verloren handen door de V1 EN V2 de vliegende bommen bij na 2jaar in de kelder geleeftte hebben en alles was vernielt wij gekregen een tafel en 2stoelen en sliepen op de grond Na 4jaar hard werken hadden wij terug wat meubelen niet gekregen zeker en vast niet Bij ons in de buurt hielpen elkaar wie werkte hielp die niet werkte zo was dat vroeger en als je naar de kerk ging dan kreeg je een brood maar dat was voor een andere rede de verkiezingen waren in aantocht
bk ,

Ik begrijp best wat je bedoeld, En waarschijnlijk zullen de mensen ginder het ook wel doen zoals onze ouders na '45 hebben gedaan.
Maar ook wij hadden hier dus vreemde legers in ons land toen.
En ook wij hadden iemand nodig toen die hielp met de orde te herstellenen. Er is maar EEN groot verschil, bij ons was de vijand totaal vernietigd en waren het de overwinnaars die deden wat onze jongens nu ginder gaan doen.
Oud 27 augustus 2006, 10:52   #17
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
bk ,

Ik begrijp best wat je bedoeld, En waarschijnlijk zullen de mensen ginder het ook wel doen zoals onze ouders na '45 hebben gedaan.
En ook wij hadden iemand nodig toen die hielp met de orde te herstellenen. Er is maar EEN groot verschil, bij ons was de vijand totaal vernietigd en waren het de overwinnaars die deden wat onze jongens nu ginder gaan doen.
Ik weet niet waarom wij nog een leger hebben ,om te gaan sneuvelen in een ander land mischien. Vraag het eens aan die famillie van die 10 para's die zij vermoord hebben in de Congo
Oud 27 augustus 2006, 10:59   #18
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet waarom wij nog een leger hebben ,om te gaan sneuvelen in een ander land mischien. Vraag het eens aan die famillie van die 10 para's die zij vermoord hebben in de Congo
BK,

Daar kan je beter niet over verder gaan, want die zijn opgeofferd.
Oud 27 augustus 2006, 11:04   #19
bk232214
Gouverneur

Standaard Legers

Citaat:
bk ,

Wij spreken niet over de bevrijding ;wij over ons de kleine man die zich zelf uit stront moest halen .Ik geen enkele amerikaan of engelsman de mensen zien helpen wel achter de vrouwen zitten dat wel .Na de oorlog zijn er veel halfbloeden geboren
Oud 27 augustus 2006, 11:10   #20
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onderschat overigens de politieke en economische belangen die het westen heeft bij vrede en stabiliteit in het Midden-Oosten niet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be