![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() 600 soldaten naar Libanon maan Oost-vlaanderen is dat niet nodig die moeten daar maar mee leren leven .En daarbij dat brengt niet op als ik opnieuw een baan moet gaan zoeken na de verkiezing in het vooruit zicht .He mijnheer de eerste minister
Laatst gewijzigd door bk232214 : 25 augustus 2006 om 19:02. Reden: titel niet goed |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() maar voor de tsunami in Azië, het geld dat doorgestort werd aan terroristen, kon de solidariteit niet rap genoeg zijn
hypocrieten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Libanon -> Oost-Vlaanderen -> Werkloosheid -> Verkiezingen. Een IQ waar je naar moet graven i.p.v. meten of gewoon van kwade wil?
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De posting zelf is ook niet goed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() misschien is het iets cryptisch ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door PAJOT : 26 augustus 2006 om 10:43. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat ga jij met ontmijners in Oost-Vlaanderen doen, hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Als die nu eens verrekken in libanon, als zij nu eens eerst zorgen onze mensen dat toch normaal zeker of niet he prul
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger stond het leger daar voor de pers en met 20 keer zoveel materiaal als de civiele nu. Maar ja, toen had je nog dienstplicht en had men dus de mensen er voor. Wel jullie vinden dat verplicht ten dienste staan van de bevolking vrijheidsberoving is, dus je mag je vrijheid hebben, maar kom dan ook niet klagen als er niemand is om je uit de stront te halen. Of het één of het andere, maar beiden samen KAN NIET. Laatst gewijzigd door Jantje : 26 augustus 2006 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bk232214 : 26 augustus 2006 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb niet geschreven dat wat mijn mening is over de Jongens die naar Libanon gaan. Maar dat men niet moet klagen dat er niemand is om hier de problemen van wateroverlast op te lossen, als de staat zich nergens mee mag bemoeien. Wel twee grote verschillen, dacht ik. En ik ben wel akkoord dat men ze of zelf hun stront moet laten opkuisen, of onder Westers bewind moet zetten. Maar mensen naar daar sturen en die kiekens hun wapens laten houden en maar laten doen is idd geen oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"wij" hebben onszelf op het einde van woII niet uit de stront gehaald, maar wel de Amerikanen, de Canadezen, de Engelsen ... en voor sommige van die landen niet alleen met hun leger, maar ook daarna met zoiets als Marshall-plannen. Misschien was er in '44 wel een Amerikaan die vond dat ze maar best niet naar Europa zouden gaan en al hun energie en middelen in hun eigen ekonomie zouden steken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 augustus 2006 om 07:46. Reden: tikfout |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp best wat je bedoeld, En waarschijnlijk zullen de mensen ginder het ook wel doen zoals onze ouders na '45 hebben gedaan. Maar ook wij hadden hier dus vreemde legers in ons land toen. En ook wij hadden iemand nodig toen die hielp met de orde te herstellenen. Er is maar EEN groot verschil, bij ons was de vijand totaal vernietigd en waren het de overwinnaars die deden wat onze jongens nu ginder gaan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |