![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Yvzes Desmet beweert in De Morgen van vandaag dat men het best het Belang bestrijdt door rekening te houden met de agenda van hen die er niet op stemmen.
Welke agenda zou dat zijn ? Het moeten dus alleszins punten zijn, die niet op de agenda van het VB staan... |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() @chipie :
Eerste agenda punt : naar het weerbericht kijken; Tweede agenda punt : véél zon ? Nog donkerder worden in haar milde stralen; Derde agenda punt : niet vergeten even naar het OCMW te gaan; Vierde agenda punt : oefenen in het perfect uitspreken van racist én vuile belg; Vijfde .... Beste Groeten.
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Even serieus: Links geeft zelf toe dat ze al de helft van het VB programma hebben overgenomen.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie zegt er dat iedereen op links heeft gestemt.
ik heb niet op het vb gestemt en niet op links. had gewoon te veel op mijn agenda staan om mijn tijd te vergooien aan iets waar ik toch niets heb aan te zeggen. dus dat die in laken het zelf oplost zonder mijn dure stem. hij word daar genoeg voor betaald, ikke niet. |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien U nergens melding maakt van een oplossing van samenlevingsproblemen, wilt dat zeggen dat die problemen volgens U niet aanwezig zijn? Of alleszins niet belangrijk genoeg?... Laatst gewijzigd door Chipie : 11 oktober 2006 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Vraag het aan de PSers, wat de problemen in de maatschappij betreft, deze zijn niet op te lossen zolang er geen degelijk bestuur is, d'uh
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |