![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zegt van wel, anderen dan weer niet. Iemand liegt..............Wie ??
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...er/index.shtml
#2 |
Parlementslid
|
![]() Zijn al die vreemdelingen waar de sossen de nodige papparassen in orde voor gebracht hebben om als niet belg te mogen stemmen voor de gemeenteraad wel stemgerechtigt?
Veeg eerst eens voor uw eigen deur. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "rondparachuteren" van politieke corifeen in gebieden waar de partij niet "voldoende" dekking denkt te hebben is op lange termijn storend.Tenslotte mag van een politicus verwacht worden dat hij of zij de lokale bevolking vertegenwoordigd,en niet het hoofdkwartier..... Een goeie politicus heeft,denk ik toch,eerst een lange opmars via het lokale verenigingsleven gemaakt ,of is of was aanwezig in "de maatschappij". Dat is iets anders dan even de BMW op de parking van het gemeentehuis te komen zetten om zich in te schrijven ten gemeente op een appartementsadresje waar men "woont" tot na de "woon kontrole" door de lokale "agent de police " |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het lijkt me overigens toch niet moeilijk om uit te maken of eiamnd daadwerkelijk ergens woont? Een nog ergere manier van manipulatie vind ik nu dat men mentaal gehandicapten gaat "uitleggen" hoe ze moeten stemmen en vooral voor wie ze moeten stemmen(uiteraard onder het mom van informeren over de verschillende partijen). De sossen in gent... Laatst gewijzigd door ilfalco : 16 september 2006 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand zou al X aantal jaar in een gemeente moeten wonen voor hij kan opkomen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Er zijn mensen die pas een jaar ergens wonen en al voor de gemeenteraad gaan. Op een jaar ken je me dunkt niet echt je bevolking en het reilen en zeilen van je gemeente en de knelpunten enzo.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken via via iemand uit Halle en zij zegt dat die mensen van U Gezond Verstand 'rare kwieten' zijn
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij beroept je er nochtans constant op...oeps!
![]()
#9 |
Banneling
|
![]() waar pitje zich toch zorgen om maakt. Misschien beter eens in de privewinkel van een niet nader genoemde burgemeester van een niet nader genoemde stad A bemoeien. Naar het schijnt is daar iets niet qua goedehuisvader imago pitje
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() serieus nu; Als partijen wensen dat "lokale verkiezingen","lokale resulaten" opbrengen dan is het domste wat ze kunnen doen dat geschuif met "beroemdheden op overschot" of "ex-ministers op zoek naar een doel in het leven"..... U zult het zien,in al die eerder landelijke gemeenten en kleinere steden waar de lijsten niet "vervuild" zijn met federale politici zullen de krachtsverhoudingen niet biezonder meer wijzigen |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, 't komt uit het Frans : elle est en ménage
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() straks staat ze daar in de gang van 't stadhuis...
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()