![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De website van de bij het Vlaams Belang aanleunende scholierenvereniging NJSV is met een meldpunt gestart om 'linkse leerkrachten' aan te geven.
"Linkse leerkrachten dringen zonder schaamte hun anti-Vlaamse theorieën op aan de klas. Het wordt tijd dat de linkse rakkers beseffen dat hun rijk in Vlaanderen definitief uit is", luidt het. De jongeren van het Vlaams Belang openden ook al eens dergelijk meldpunt. Philip Dewinter ging toen als voorzitter van de Vlaams Blok Jongeren (VBJ) aan de schoolpoorten pamfletten uitdelen met het opschrift 'Heb jij ook last van progressieve leraars?'. Krijgen we straks weer te horen dat Broederlijk Delen een "extreem linkse organisatie is die wat geld aan de negers geeft terwijl er hier onder het eigen volk nog veel armoede is" ? Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 5 september 2006 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() triestige boel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Goed initiatief van onze kameraden-scholieren van NJSV
![]()
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Inderdaad. Bestaat al minstens een jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Misschien omdat vandaag het Vlaams Belang haar verkiezingsprogramma voorstelt?
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...a/index.shtml# |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Indoctrinatie, of die nu rechts of links is, is uit den boze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() ik heb ooit zo een linkse communist gehad als leerkracht en dan nog voor frans op het einde van het jaar was ik natuurlijk gebuist door diene pipo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() *geeuw*
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als het cordon 1 voordeel heeft opgeleverd, dan is het wel dat VL nog geen totalitaire staat geworden is stel je nu toch eens voor, een politieke partij die kritische leerkrachten de mond wil snoeren wat volgt hierna? journalisten? de gewone burger? ik? Toen ze de communisten kwamen halen heb ik niets gezegd, ik was geen communist Toen ze de vakbondsleden kwamen halen heb ik niets gezegd, ik was geen vakbondslid Toen ze de joden kwamen halen heb ik niets gezegd, ik was geen jood Toen ze de katholieken kwamen halen heb ik niets gezegd, ik was geen katholiek Toen kwamen ze mij halen, en er was niemand meer om iets te zeggen.
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 5 september 2006 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Verzuurden.
Kunnen niet tegen een grapje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dju, ik verzin mij hier plots een reden om vb te stemmen
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Een belofte zeker, em had volgens mij schrik. Em vertelde altijd dat em op de zwarte lijst van het vb stond waar em waarschijnlijk nog altijd op staat
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Avec de l'Italie qui descendrait l'Escaut Avec Frida la Blonde quand elle devient Margot Quand les fils de novembre nous reviennent en mai Quand la plaine est fumante et tremble sous juillet Quand le vent est au rire quand le vent est au blé Quand le vent est au sud écoutez-le chanter Le plat pays qui est le mien.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 september 2006 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |