![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.myspace.com/sms0110
Check het filmke! Vraag: parodiëert TVD hier rechts of niet? Hm, ik besef nu pas dat dit eigenlijk bij "gemeenteraadsverkiezingen" zou moeten staan. Kan een mod dat verzetten aub? Laatst gewijzigd door dejohan : 5 september 2006 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Schitterend!! Clichematig, maar TVD's "argumenten" vallen hier ook elke dag te lezen....
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() schitterend filmke !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() nul-elf-nul ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() als er iemand ooit een reden zoekt waarom VB'ers zo'n trouw kiezerspubliek zijn ... wel volgens mij zijn het zo'n dingen
wat niet wegneemt dat ik er goe mee kan lachen hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tja, de pseudokunstenaars hebben heel veel schrik dat hun onbeperkte geldbron zou wegvallen, nl. de subsidies van de overheid. En ... wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() 'k heb het filmke ook eens bekeken, matroesjka was beter, het eiland ook, dat vond ik pas plezant, dit kan erdoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tom van Dijck is gewoon goed! Vooral dit typetje zet hij grandioos neer.
![]() Die andere filmpjes waren ook niet slecht, ik denk dat ze misschien via de site van Humo te bekijken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vindt u kunst die een maatschappelijk standpunt inneemt dan pseudo-kunst? Standpunten innemen is juist eigen aan kunst, doet met dit niet dan steekt men de grens over naar louter entertainment. De overheid subsidieert misschien kunst, maar dat kun je dan bezwaarlijk een propagandamiddel noemen: kritiek op de bestaande machten in de samenleving is eigen aan de kunst. Op een manier sluit dat meer aan bij de idee van 'ontevredenheid' bij de burgers, daarentegen zegt de boodschap van de puur entertainende artiesten die "alles is ok, gewoon dansen". Dit laatste is een veel minder kritische gedachte. Is dat dan pro-paars ofzo? Of vindt u het gewoon pseudo-kunst omdat het niet uw standpunt of smaak vertolkt? Dan lijkt u wel erg sterk op de man uit het filmpje. Wie eerlijk is kan wel degelijk 0110 een anti VB-manifestatie noemen (of tenminste anti-het xenofobe VB), maar ik denk niet dat er hier wordt gezegd 'stem SP.a' of stem voor wie dan ook. De boodschap is volg je eigen verstand, geen slogans en heb respect voor elkaar. Wie kan dat idee niet steunen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik begrijp dat u de term "pseudo-kunst" wil onderuit halen, maar bovenstaande argumenten zijn toch echt wel zwak hoor.
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast. Meestal zijn dergelijke parodies overtrokken en/of voorspelbaar en bijgevolgh allesbehalve grappig. Is in deze dus niet het geval. Die acteur doet me een beetje denken aan John Cleese van Fawlty Towers. Heel geslaagd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Z�*�*�*�*lig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schitterend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
PS: ge moogt ook ne keer lachen zonder eerst toestemming te vragen aan nonkel Filip zenne
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rogier : 5 september 2006 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "Eindelijk, gij zijt dus Tim Barman..." Schitterend!
![]() Ik vond het best wel een grappig filmpje. Zolang men in het achterhoofd houdt dat het maar een parodie is en dat niet alle mensen die problemen hebben met de hypocrisie rond de 0110 concerten paranoïde xenofoben zijn, is er niets mis mee.
![]() |