![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij is onschendbaar en de feiten zijn niet zwaar genoeg om de zaak ontvankelijk te maken. Dat weet hypocriet Dedecker goed genoeg. Volgens mij weet hij absoluut niets. Cafépraat zonder enig bewijs. Gewoon wat lawaai maken om van zich te laten horen voor de verkiezingen. Dat hij tegelijk heel de wielersport en vooral onze kampioenen door het slijk haalt zal hem worst wezen. Wat een lul, die Dedecker. Laatst gewijzigd door Antoon : 19 september 2006 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn manier zeker om de VLD in de gemeenteraadsverkiezingen in Oostende te "steunen".
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 september 2006 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prietpraat zonder bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() tja dat kan kloppen, alleen heeft Dedecker wel zijn verleden mee ... telkens hij een sportschandaal aanbracht bleek het wat later wel prijs ...
ps luvali, ik wacht nog steeds op jou excuses hé, je kan niet zomaar iemand zwaar beschuldigen (zonder voorbeelden) en dan gaan lopen hé ... dat is me dunkt net wat je JMDD verwijt, niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze keer heeft hij wel contact opgenomen met de wielerbond, afwachten wat daar verder van komt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb jij ander informatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() De toprenners heten al beroepsrenners. Volgens Dedecker is dat twee keer hetzelfde. Hij begrijpt dan ook niet waarom ze zich bij Quickstep geviseerd voelen. Ik moet toegeven dat ik onder toprenners toch ook wel iets anders verstond dan beroepsrenners. Media-aandacht, dat is het enige wat die mannen nodig hebben. En voor de blauwen geldt dat uiteraard nog ietsje meer, voor hen is het enkel de markteconomie die telt. Alle middelen zijn goed om de man aan de man te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik heb informatie over een voormalige top-judoka die later in de politiek is gegaan. Blijkt dat die man tijdens zijn verleden als judoka doping gebruikte. Maar ik heb geen bewijzen, dus wil ik geen namen noemen. En mijn bronnen wil ik ook niet vrijgeven. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 19 september 2006 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Whoahahaha die is goed. 'k Heb trouwens serieus m'n twijfels of hij dat in een rechtzaak wel mag bekend maken... volgens mij is hij nog niet bij de recherche. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dedecker is inderdaad niet zo dom of hij eruit ziet .
Bij vorige zaken die hij vertelde bleek hij er steeds op te zitten . Nogal moeilijk , zoals elke politicus van de VLD heeft hij uitmuntende kontakten binnen de gerechterlijke wereld , de meeste magistraten zijn immers VLD-benoemingen . Dedecker weet via zijn kontakten binnen deze wereld dat er nu al een begin van bewijs is tegen Boonen en co. Alleen jammer dat Dedecker één groot probleem heeft : mannelijke topsporters die groeihormonen gebruiken krijgen door een tekort aan natuurlijke mannelijke hormonen een piepstem . Als je gewezen topjudoka Dedecker daarover naar een reactie vraagt abtwoord hij steevast : piep , piep ,piep . |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt Musseeuw aan zijn piepstem , en hoe komt Dedecker aan zijn piepstem ? Het begint precies wat op te vallen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Voor die éne keer dat ik dedecker nu eens geloof, gewoon omdat ik zelf koers heb gereden en zelf een beetje die wereld verafschuw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Léfevre en consoorten zijn in mijn ogen dan ook hypocriete criminelenn die eerder in het prison thuis horen dat op een sportevenement idem Decauwer
|
![]() |
![]() |