![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Putin attacks 'very dangerous' US
Russian President Vladimir Putin has criticised the United States for what he said was its "almost uncontained" use of force around the world. Washington's "very dangerous" approach to global relations was fuelling a nuclear arms race, he told a security summit in Munich. Correspondents say the strident speech may signal a more assertive Russia. The White House said it was "surprised and disappointed" by the Russian president's comments. "We expect to continue co-operation with Russia in areas important to the international community such as counter-terrorism and reducing the spread and threat of weapons of mass destruction," said Gordon Johndroe, press secretary for the White House National Security Council. Mr Putin told senior security officials from around the world that Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Amerikanen - de zéér gevaarlijke Amerikanen - reageren: Democratic Senator Joseph Lieberman said Mr Putin's speech was Citaat:
And Republican Senator John McCain added: Citaat:
Mr Putin's spokesman Dimitry Peskov said the speech was "not about confrontation, it's an invitation to think". Citaat:
Probeert Poetin met deze schock-speech het pad te effenen voor nog meer steun aan een nucleair Iran? Als dat zo is, zit het Westen toch echt met een probleem, nietwaar? Laatst gewijzigd door C2C : 10 februari 2007 om 21:47. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin , Putin begint door te flippen en krijgt het een beetje hoog in z'n bolleke.
Laat ons snel de muur terug rechtzetten zodat we veilig zijn ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 10 februari 2007 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() waarom zit het westen dan met een probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Poetin blijft verder in mijn achting stijgen. Doe zo verder !
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=53671 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Poetin is geen haar beter dan Bush. Als hij er de middelen voor gehad had was hij al honderd keer Oost-Europa terug binnen gevallen om ze terug te annexeren zoals in het Sovjet-tijdperk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kan best zijn, maar momenteel is hij onze beste shot om de agressieve cowboys tot inkeer te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deel Max' achting voor Putin niet, omdat ik deze waarden niet deel, maar ik geef wel toe dat Putin een vooruitgang betekent t.o.v. zijn voorgangers. Hij zorgt tenminste voor stabiliteit en groei, durft het unilateralisme van de VS in vraag te stellen, heeft de ultraliberale leerling-tovenaars buiten gewerkt, enz...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 februari 2007 om 00:44. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() En ik heb toch meer vertrouwen in de cowboys dan in de russen.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Wat een gedoe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Russen kunnen trouwens nog veel meer... Ze kunnen, als ze willen, gewoon terug bvb Polen annexeren... Wie gaat daar iets tegen ondernemen (als de VS het niet doet)? Het Europese leger? ![]() Als het Westen niet vlug terug een betere samenwerking met de cowboys, die per slot van rekening onze belangen verdedigen (zelfs in het Oosten), creëren, is het binnen enkele jaren gedaan met onze welstand en vrijheid... Want ik veronderstel dat er niemand, buiten laf links, Rusland en zijn beschermelingen verkiest boven de VS (die we trouwens ook kritisch moeten benaderen, maar niet steeds louter eenzijdig). Laat ons dringend op zoek gaan naar alternatieven voor onze energiebehoeften, want nu zijn we bijna totaal afhankelijk van een bende dictators en gekken... (het komische is dat sommigen die dictators en gekken boven de VS verkiezen)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Aaah, die goede oude tijd waat de Sovjetunie dacht de USA te kunnen voorbij steken is weer terug! Hoera!
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 februari 2007 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Zouden wij onafhankelijk kunnen zijn van Russische energie en alleen maar andere energie kopen? Amerikaanse of Midden-Oosterse?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien Rusland bovenop immense geldreserves zit,en zijn Westelijke Flank (de EU) machteloos is wegens aardgas-afhankelijkheid en bloemzakpolitici,is dan nu het moment gekomen om Rusland weer echt op de kaart te zetten: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Dat is inderdaad juist ja. Ik acht de kans zelfs niet onbestaande dat Rusland op redelijk korte termijn een rechts nationalistische staat wordt. Nu mag je rechts hier wel niet economisch gaan interpreteren. Wat Poetin is voor een sterke overheidsinterventie, nog iets waar ik nationaal solidarist mee akkoord ben.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 februari 2007 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik kan niet wachten ! Laat de koude oorlog maar terug beginnen, dan krijgen we ten minste weer een technologische sprong voorwaarts in een zeer belangrijk gebied : ruimtevaart !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Rusland zo machtig was zou Putin hetzelfde doen. Hij heeft gelijk over wat hij zegt maar het is mijn ogen nogal hypocriet.
Rusland moet niet ageren tegen de VS, Europa moet dat doen ism de VN. Amerika is een bloeddorstig land geworden en het moet gestopt worden in zijn belachelijke war on terror. Dankzij hun oorlogen vallen er jaarlijks meer doden dan de voorbije 20 jaar onder dictatuur.
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij gebruikt Bush trouwens als excuus om zelf zo'n dingen uit te halen. Je zou bijna denken dat al die eikels aan de macht en alle terroristen elkaar nodig hebben om hun macht te behouden. |
|
![]() |
![]() |