![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.stemnietcliche.be/
Leuk toch dat een stelletje ambtenaren met weinig verbeelding ons op onze kosten de les kan spellen over ons kiesgedrag. De beelden en teksten - een zwarte superman en als mogelijke slogan: Meer diversiteit in de gemeenteraad, da's toch super, man.... is nog één van de betere vondsten- lijken bestemd voor 10 �* 11-jarigen. De Staat dwingt je niet alleen om te stemmen, bovendien voert hij met jouw geld nog infantiele propaganda om je op een bepaalde manier te laten stemmen. Maar gelukkig is het een Democratische Rechtsstaat. http://www.kav.be/nl/home.asp De KAV vindt het dan weer een goed idee om als gezicht voor haar stem vrouw-campagne iemand in te huren die uitdrukkelijk de moord op een verkiezingskandidaat heeft goedgekeurd. Een verkiezingskandidaat die notabene ook behoorde tot een gelijker te behandelen minderheid.
#2 |
Minister-President
|
![]() De vlaamse overheid? Dat is dan toch de vlaamse regering me dunkt die daar zeggenschap over heeft. Nu ja dat zal een logisch gevolg zijn van hun quota ... 1/10 nieuwe ambtenaren moeten allochtoon zijn van de vlaamse regering.
http://www.gelijkekansen.vlaanderen....ten/inhoud.htm Hier nog wat meer over dat diversiteitsbeleid ... van de vlaamse regering. Die ambtenaren doen dus ook maar wat hen wordt opgedragen. Laatst gewijzigd door ilfalco : 13 september 2006 om 23:30. |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lijkt me toch duidelijk of niet? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 september 2006 om 01:18. |
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stel voor dat je dergelijk Teletubbiegedoe dan uit eigen zak betaalt.
Citaat:
Het zou kunnen dat hij er niet voor betaald is. Citaat:
Zei ik Progressieve Heilstaat? Ik bedoelde natuurlijk Democratische Rechtsstaat.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 14 september 2006 om 05:29. |
||
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ifalco en Jazeker hebben hier op geantwoord. Als jij wil geloven wat je gelooft, dan ga ik niet proberen je te overtuigen.
![]()
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 14 september 2006 om 05:28. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoe wil dat de administratie daar goed werkt, als zelfs geen Nederlands meer moet worden gesproken!
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vroeger waren deze campagnes legitiem, nu niet meer : de vrouwen worden hebben dezelfde kansen op de lijsten ... dus is het nu aan de kiezer. ik heb steeds bewust vrouw gestemd ... door deze (negatieve!) campagne (stem niet cliché) zal ik dit voor het eerst in 25 jaar niet meer doen (op enkele persoonlijke kennissen na) ik zal nu dus bijna uitsluitend cliché stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik niet steeds, maar vaak. Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2000 heb ik zelfs op een vrouw van Marokkaanse afkomst gestemd. 2 x prijs qua diversiteit.
Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() die uitspraak zit in een context. in de context heeft hij duidelijk gezegd die moord af te keuren. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]() de overheid hoeft dit niet te doen voor mij. ik heb er wel geen probleem mee. al zie ik liever dat zulke initiatieven komen van organisaties zoals KAV. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#17 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had hier zo'n hele pesterige repliek klaar, en kijk, hij staat er niet.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 15 september 2006 om 22:30. |
|||||
![]() |
![]() |
#18 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En ik gun hen dus ook van harte het recht op hardnekkige stereotypes. Of om het op zijn Distels te zeggen: stemplicht is ondemocratisch. Als mensen dit niet vinden is dat niet obv juiste info. Wel obv van een verkeerd begrip van wat democratie is.
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat klopt volgens mij van geen kanten.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 15 september 2006 om 23:16. |
![]() |