![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het kwade afzweren
![]() ![]() ![]() ![]() Een gek bestuurt dit land. Neef Verhofstadt komt op voor Belang ![]() Jan Janssens, de 49-jarige neef van premier Guy Verhofstadt, staat op 8 oktober op de kieslijst van het Vlaams Belang in Dendermonde. "Een keuze die mij door neef Guy niet in dank is afgenomen", zegt Janssens. "Volgens hem moet ik 'het kwade' afzweren als ik opnieuw in de familie wil opgenomen worden", aldus Janssens. Janssens is Verhofstadts neef langs moeders zijde en was lange tijd aangesloten bij de ter ziele gegane Volksunie (VU). Toen het Egmontpact ('77-'78), een overeenkomst tussen Vlaamse en Waalse partijen over de hervorming van België naar een federale staat, niet werd uitgevoerd, werd Janssens VB-militant. "Ik was van mening dat wie Vlaams-nationalist was, zich sterker moest laten horen", zegt Janssens. "Het VB was daarvoor de best geschikte partner." (belga) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Verhofstadt nog niet ontkent dat hij deze neef rijk is?
Of is het uit de eigen familie stoten van 'kwade geesten' voldoende als volgende stap ik het stilaan overbekende uitsluitingsproces? |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De broer van Verhofstadt is daarentegen al even vol van Rawls als dat hij het libertarisme dat hij ooit omhelsde, nu veracht.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neef Verhofstadt op kieslijst Vlaams Belang BRUSSEL - Jan Janssens, de 49-jarige neef van premier Guy Verhofstadt, staat op 8 oktober op de kieslijst van het Vlaams Belang in Dendermonde. "Een keuze die mij door neef Guy niet in dank is afgenomen", zegt Janssens. "Volgens hem moet ik 'het kwade' afzweren als ik opnieuw in de familie wil opgenomen worden", aldus Janssens in Het Laatste Nieuws. Janssens is Verhofstadts neef langs moeders zijde en was lange tijd aangesloten bij de ter ziele gegane Volksunie (VU). Toen het Egmontpact ('77-'78), een overeenkomst tussen Vlaamse en Waalse partijen over de hervorming van België naar een federale staat, niet werd uitgevoerd, werd Janssens VB-militant. "Ik was van mening dat wie Vlaams-nationalist was, zich sterker moest laten horen", zegt Janssens. "Het VB was daarvoor de best geschikte partner".
Bron/De Standaard Daar zit ook een haar in de boter in die familie Het is wel grappig dat hij nu juist de neef is van Guy En wat is het kwade waar Guy het over heeft? Bij mij moet dit kunnen ieders zijn waarheid hé Laatst gewijzigd door duveltje382 : 28 september 2006 om 08:24. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik wist al dat Verhofstadt een snul was, maar blijkbaar zit 't ook in de familie!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Als het enige belangrijke en intressante aan die kerel is dat hij de neef is van Verhofstadt, dan is dat echt wel een waardevolle kandidaat met ideeën en inhoud
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, neen...Guy kent zijn neef niet.....
Hij heeft zelfs geen neef..... Want die hij kent heet volgens hem Jean....en die heeft hij al 30 jaar niet meer gezien... Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 28 september 2006 om 12:21. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jan... het zwarte schaap van de familie....
|
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() En ja.... Het VB zal de schuld krijgen.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guynokkio heeft zijn broer in het cordon sanitair opgesloten = als hij op bezoek komt sluit hij hem op in het toilet !
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guynokkio en Patrick Janssens... negeren eigen familie
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Kijk of dit al dan niet waar is van die neef van Verhofstadt laat ik nog in het midden maar mocht ik iemand uit mijn familiekring hebben die opkomt voor het VB zou dit mijn familie blijven; ik zou uiteraard wel zeggen dat ik zijn mening totaal niet deel maar bij familiebijeenkomsten zou ik daarom niet behandelen als grof vuil en zou hem ook niet negeren.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eindelijk eens géén hielenlikker ! |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Sinds wanneer is verhofstadt ook een vlaams nationalist? Enige vergelijking die ge kunt maken is dat HVT ook een tante had het bij het belang.
|
![]() |