![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Als we van de veronderstelling uitgaan dat vld en mcc het eens zouden kunnen worden over de verdere federalisering van belgie. Waarom zouden ze dan samen geen lijst kunnen maken? Het zou een enorm machtige formatie kunnen worden die eindelijk een politiek gewicht zou kunnen bieden tegen de ps en de extreem linksen.
ps weet ook wel dat dit weinig realistisch is jimmyl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
extreem-linksen? Die groep stelt toch niet veel voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat is de mcc?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() met extreem linksen bedoel ik eigenlijk ook agalev en ecolo. Als je naar het standpunt kijkt van ecolo ivm criminele jongeren (niet opsluiten), dan kan je hen zeker extreem links noemen.
mcc is idd de movement van deprez. Hij was vroeger een van de eerste walen die zei van: "de vlamingen doen het beter, het wordt tijd dat we van hen iets leren" hij begreep ook dat de solidariteit niet eeuwig kan blijven duren. jimmyl |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat die gelukszoekers, uit welbegrepen eigenbelang, zo vlug mogelijk hun eigen taal "vergaten". Probeer het maar eens "the other way round". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel 'vld-mcc alliantie???' is, als ik het goed begrijp, een vraag of voorstel waar alle forumleden op kunnen antwoorden. Moet ik dan ja of nee antwoorden, als ik niet eens de VLD in de regering wil?
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() het woord alliantie heeft niets met regeren te maken en staat er dus compleet los van pelgrim
jimmyl |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dan eens uit waarom twee partijen een alliantie zouden gaan vormen, welk nut heeft dat?
![]() |