Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2006, 02:14   #1
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard Criminaliteit stijgt onrustbarend door Vlaams Belang.

Subject: stijging criminaliteit, ook in Menen?

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/CLAIRE%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msoclip1/01/clip_image001.gif[/IMG]Criminaliteit stijgt onrustbarend door Vlaams Belang.

Het wordt tijd dat iemand de moed heeft om het te zeggen. Wat velen allang dachten wordt nu bevestigd door wetenschappelijk onderzoek:

Prof. De Schateraere (V.U.l) publiceerde een lijvig rapport dat, alhoewel het door de mainstream wetenschappers met veel scepsis wordt bekeken toch een interessant inzicht bied in de problematiek van de misdaadcijfers door VB-stemmers. (bron: Flandria) Citaat:
In de voorbije jaren steeg het aantal misdaden gepleegd door personen die op het Vlaams Belang stemmen onrustbarend.

Vooral in de grote steden zoals Antwerpen en Gent zouden de schattingen dat tussen dertig en veertig procent van alle misdaden gebeuren door Vlaams Belang kiezers sterk onder de realiteit liggen.

Gezien een groot aantal kansarmen stemmen op deze partij, en het aantal criminelen op het gebied van vermogensdelicten hoger ligt in deze groep dan in de andere bevolkingsgroepen, zouden de cijfers moeten worden aangepast.

Hieruit zou blijken dat meer dan vijftig procent van alle criminelen in Antwerpen Vlaams Belang stemmers zijn, bij de autochtone bevolking, die in Antwerpen 75 procent uitmaakt zou dit cijfer nog hoger liggen.

Zowel bij criminaliteit tegen personen als vermogensdelicten scoort de VB stemmer hoog.
Er wordt gevreesd dat dit cijfer na 8 oktober nog hoger zou komen te liggen.

Men begint zich derhalve in verschillende kringen zorgen te maken of men deze groep niet strenger moet aanpakken, en of verplichte emigratie niet een oplossing is om de problematiek van de veiligheid in ons land te vergroten.
Alhoewel christelijke leiders, vakbonden en kringen uit het middenveld oproepen tot bedachtzaamheid klinken stemmen die stellen dat het fundamentalisme, eigen aan deze partij, mede aan de oorzaak zou liggen van de stijgende criminaliteit.
Vooral vanuit de kant van de vreemdelingen en de bewoners van villa wijken, die de voornaamste slachtoffers zijn van ergernis enerzijds en anderzijds van inbraken en aanrandingen op de persoon klinkt de roep om kordaat op te treden.
Er gaan dan ook stemmen op om het wangedrag van VB-stemmers te controleren, en te zoeken naar een strengere manier om de criminaliteit in deze middens op te sporen en te counteren.
Wordt zeker en vast vervolgd.

Wij zeggen het al jaren, en niemand luistert [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/CLAIRE%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msoclip1/01/clip_image002.gif[/IMG]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 september 2006 om 02:34.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 02:51   #2
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ja elke Antwerpenaar zit nu op de loer om misdaden te plegen hé
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 05:48   #3
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezien een groot aantal kansarmen stemmen op deze partij, en het aantal criminelen op het gebied van vermogensdelicten hoger ligt in deze groep dan in de andere bevolkingsgroepen, zouden de cijfers moeten worden aangepast.
Lichtjes stigmatiserend... niet?
Maar ja, den Erik als echte linkie, voor hem is dat democratie zekers...
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 06:51   #4
Tegendradigaard

Standaard

pillekes niet gepakt denk ik ......?
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 06:56   #5
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
pillekes niet gepakt denk ik ......?
Typische VB-reactie.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 07:06   #6
Tegendradigaard

Standaard

typische ericferemans haatpraat ook...
wie neemt die mens nu nog serieus... jij misschien ?

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 29 september 2006 om 07:06.
Oud 29 september 2006, 08:00   #7
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Zolang we maar niet op de inhoud moeten ingaan, meneer meedradigaard.

Laatst gewijzigd door Reza : 29 september 2006 om 08:00.
Reza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 08:37   #8
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

En hoe linkt Prof. De Schaterlach ...euh Schateraere zijn bevindingen aan de 50 tot 75% allochtone of van allochtone origine bezettingsgraad in onze gevangenissen ??
Of wordt daar in zijn -op linkse maat- gemaakte analyse geen gewag van gemaakt ?

At your service
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 09:54   #9
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Zolang we maar niet op de inhoud moeten ingaan, meneer meedradigaard.
Hoe kan men op nonsens inhoudelijk reageren ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Oud 29 september 2006, 09:56   #10
Tegendradigaard

Standaard

allez inhoudelijk dan.

sinds wanneer wordt aan veroordeelden naar hun stemgedrag gevraagd ?

ge ziet toch van hier dat dit weer een van ericferemans zijn hersenspinsels is ...
Oud 29 september 2006, 10:19   #11
puud
Parlementslid

Standaard

Mensen denk toch even na.

Prof. De Schateraere zoon van de heer Schaterlach
van de V.U.l. (Vrije Universiteit lapscheure?, Vlaamse Universiteit londerzele?)
bron: Flandria van de Groentenveiling te Roeselare

Weer eens een mislukte (zoals telkenmale) poging van Feremans om grappig te willen overkomen.
Zelfs te idioot om te plaatsen in K&K
Zoals al zijn berichten: vertikaal klasseren.

Laatst gewijzigd door puud : 29 september 2006 om 10:25.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 10:29   #12
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Na ze gelezen te hebben.
Wat ook niet van alle berichten kan gezegd worden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 10:45   #13
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Na ze gelezen te hebben.
Wat ook niet van alle berichten kan gezegd worden.
Natuurlijk na ze gelezen te hebben.
Met mijn slecht karakter geniet ik ervan om te zien hoe die lijkenpikker telkens grandioos zichzelf knockout slaat.
Oud 29 september 2006, 10:55   #14
eno2
Banneling

Standaard

Ik heb horen zeggen dat onderzoek van de Heer Professor Schaterdinges van de biezondere faculteit van het Compulsieve Schatergelach in Lachstad uitwijst, dat de steeds toenemende toename van de criminaliteit geheel en al te wijten is aan de steeds toenemende toename van het laxisme bij opeenvolgende wetgevers, laxisme bij justitie en laxisme bij detentie-regelingen, tegenover de overhand steeds toenemende criminaliteit.

En ik heb dat horen zeggen van horen zeggen, maar ik wist het zelf ook al.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 11:03   #15
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Feremans,

Ben jij gek geworden. Je beschuldigd hier zomaar even 1/3 van de Antwerpenaren en 1/4 van de Vlaamse bevolking er van criminelen te zijn omdat ze op een andere politieke partij stemmen dan dat men in de wetstraat wil. En volgens sommige peilingen doe je dat zelfs even met 1/2 van de Antwerpenaren.
Als men jou stelling volgt die je hier post, dan kan men beter een hoge muur rond Antwerpen bouwen en er in eens een gevangenis van maken en een wetteloze zone waar in iedereen maar moet zorgen dat hij kan overleven.

Als dit dus is wat de andere partijen denken over de Vlamingen, dan is het idd hoog tijd dat men dit tegen de mensen zegt.
Iedereen in Vlaanderen is dus een crimineel en Vlaanderen moet dus één grote gevangenis worden onder streng toezicht van de democratische partijen die iedereen simpel weg veroordelen omdat deze niet op hen stemmen.
Hang deze mening even snel op aan de kieslokalen en het VB haald geen 40 maar 99% van de stemmen in Antwerpen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 13:53   #16
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Feremans,

Ben jij gek geworden. Je beschuldigd hier zomaar even 1/3 van de Antwerpenaren en 1/4 van de Vlaamse bevolking er van criminelen te zijn omdat ze op een andere politieke partij stemmen dan dat men in de wetstraat wil. En volgens sommige peilingen doe je dat zelfs even met 1/2 van de Antwerpenaren.
Als men jou stelling volgt die je hier post, dan kan men beter een hoge muur rond Antwerpen bouwen en er in eens een gevangenis van maken en een wetteloze zone waar in iedereen maar moet zorgen dat hij kan overleven.

Als dit dus is wat de andere partijen denken over de Vlamingen, dan is het idd hoog tijd dat men dit tegen de mensen zegt.
Iedereen in Vlaanderen is dus een crimineel en Vlaanderen moet dus één grote gevangenis worden onder streng toezicht van de democratische partijen die iedereen simpel weg veroordelen omdat deze niet op hen stemmen.
Hang deze mening even snel op aan de kieslokalen en het VB haald geen 40 maar 99% van de stemmen in Antwerpen.
Ik wist dat alle hellepoorten zouden worden geopend om me gauw in het vuur van deze hel te smijten: ik mag immers als linkse nog steeds niet open mijn gedacth zeggen of ik krijg kogels in mijn bus, mijn kindere worden bepest op school en mijn auto heeft schreven langs de zijkant

Weet je dat er twee syndicaten zijn (drie zelf maar dat één betrouw ik niet) die links zijn? En zeker al twee Vlaamse linkse partijen? Dat wij samen zeker 25 �* dertig procent van de stemmen halen? En toch mogen we dat niet zeggen, en het is doodernstig:

Minstens één moord op vier gebeurt door een VB stemmer!
In Antwerpen, waar ze in één goot gebied zijn samengekomen omdat hun ayatollay Dewinter er woont is dit waarschijnlijk (onder de blanke bevolking) al LANG 99 procent!
Weet ge dat er in Vlaanderen BIJNA OM DE DRIE DAGEN een VB-er een mens vermoord? Dat er om het half uur een VB-er iets pikt in een warenhuis? Dat er om de zoveel minuten een verkrachting, vechtpartij, aggressie plaats heeft door VB-ers? En dan zwijg ik nog over alles wat niet wordt aangegeven bij het gerecht die hun poten vol hebben en gedemotiveerd zijn omdat men tegenwoordig VB-ers direct laat lopen, zodat er zo weinig in de gevangenis zitten dat de mensen nog gaan denken dat het Marokkanen zijn die gevaarlijk zijn. Jaarlijks lost men TIENTALLEN VB-ers. De rechtse pers zegt dat natuurlijk nooit: het is een VB-er, dus valt het niet op. De rechtse pers zegt direct dat het een Marokkaan is, die gelost wordt! Maar als het een VB-er is....

Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 september 2006 om 13:54.
Oud 29 september 2006, 14:03   #17
ericferemans

Standaard

Citaat:
Ik heb horen zeggen dat onderzoek van de Heer Professor Schaterdinges van de biezondere faculteit van het Compulsieve Schatergelach in Lachstad uitwijst, dat de steeds toenemende toename van de criminaliteit geheel en al te wijten is aan de steeds toenemende toename van het laxisme bij opeenvolgende wetgevers, laxisme bij justitie en laxisme bij detentie-regelingen, tegenover de overhand steeds toenemende criminaliteit.

Ik ben blij dat ge me helpt eno
Ik krijg hier natuurlijk weer tegenwind: de mensen begrijpen mijn argumenten heel goed, het volk zegt al jaren: stop met de toename van het VB-dom, hou ze tegen, laat ze opkrassen. De mensen zeggen me op straat:" ge moest eens weten hoe erg het is in onze wijk: alle dagen VB-ers die zat rondlopen en dan vrouwen in un gat knijpen, met hun auto's rijden ze de kinderen dood. Het is hier een propere sociale wijk: daar komen geen politiekers kijken hoe die gasten naar geen enkel verkeersbord omkijken en in een zone 30 met hunnen bmw met "ik ben VB en daar ben ik fier op" aan tachtig, wablief: HONDERD, per uur doorscheuren. Denkt ge dat de politici naar mij luisteren? Denkt ge dat er iemand hun aanpakt? Ze pamperen ze!
Ze geven ze verdorie nog altijd geld van ONZE belastingen! Ze hebben maar 25 procent van de stemmen, krijgen 32 procent van de postjes (leve de democratie) en ik betaal van mijn belasingen EENDERDE aan VB-ers die mijn cultuur, mijn gedacht en mijn familie voor de loop van hun geweer hebben staan!

Het wordt tijd dat iemand het eens zegt: voor je eigen zuster, die een kans op vier heeft in Lokeren om door een VB-er verkracht te worden en in Antwerpen bijna zeker prijs heeft (dat het een VBer zal zijn die ze onteert).
Voor je zoontje zijn geld wordt afgetroggeld op school door één van de gasten van dat schorremorrie.

Bedankt voor je hulp, jong: het is tijd!
Oud 29 september 2006, 14:10   #18
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Mensen denk toch even na.

Prof. De Schateraere zoon van de heer Schaterlach
van de V.U.l. (Vrije Universiteit lapscheure?, Vlaamse Universiteit londerzele?)
bron: Flandria van de Groentenveiling te Roeselare

Weer eens een mislukte (zoals telkenmale) poging van Feremans om grappig te willen overkomen.
Zelfs te idioot om te plaatsen in K&K
Mij belacherlijk maken he? Mijn bronnen niet geloven he? Wat is er verkeerd aan dr Schateraere? Zijn alleen de Broecaerts, de andere professoren (drie) die het VB steunen dan zo eerlijk? Of is de univ ook al bezet met éénderde mensen die de waarheid willen verdoezelen? Die alleen maar doordazen en weigeren de waarheid onder ogen te zien? Die ons willen doen vergeten dat om de drie seconde een VB-er door het rood licht rijdt, een VB-er om de twee seconden fout parkeert, een VB-er aan sluikstorten doet om ht half uur, een VB-er illegaal aan een verbouwde woning bouwt om het uur en een VB-er op drie in het zwart werkt? En waarom zou IK nog belastingen betalen als ik weet dat de HELFT van de VB-ers zijn belstinen niet correct invoer? Dat de HELFT VAN DE BEDRIJVEN IN ANTWERPEN, geleidt door VB-ers nog nooit een belastingbrief van hun zaak heeft ingevuld noch opgestuurd?
Is dat ook al om te lachen misschien?
Oud 29 september 2006, 14:11   #19
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik wist dat alle hellepoorten zouden worden geopend om me gauw in het vuur van deze hel te smijten: ik mag immers als linkse nog steeds niet open mijn gedacth zeggen of ik krijg kogels in mijn bus, mijn kindere worden bepest op school en mijn auto heeft schreven langs de zijkant

Weet je dat er twee syndicaten zijn (drie zelf maar dat één betrouw ik niet) die links zijn? En zeker al twee Vlaamse linkse partijen? Dat wij samen zeker 25 �* dertig procent van de stemmen halen? En toch mogen we dat niet zeggen, en het is doodernstig:

Minstens één moord op vier gebeurt door een VB stemmer!
In Antwerpen, waar ze in één goot gebied zijn samengekomen omdat hun ayatollay Dewinter er woont is dit waarschijnlijk (onder de blanke bevolking) al LANG 99 procent!
Weet ge dat er in Vlaanderen BIJNA OM DE DRIE DAGEN een VB-er een mens vermoord? Dat er om het half uur een VB-er iets pikt in een warenhuis? Dat er om de zoveel minuten een verkrachting, vechtpartij, aggressie plaats heeft door VB-ers? En dan zwijg ik nog over alles wat niet wordt aangegeven bij het gerecht die hun poten vol hebben en gedemotiveerd zijn omdat men tegenwoordig VB-ers direct laat lopen, zodat er zo weinig in de gevangenis zitten dat de mensen nog gaan denken dat het Marokkanen zijn die gevaarlijk zijn. Jaarlijks lost men TIENTALLEN VB-ers. De rechtse pers zegt dat natuurlijk nooit: het is een VB-er, dus valt het niet op. De rechtse pers zegt direct dat het een Marokkaan is, die gelost wordt! Maar als het een VB-er is....
Eric,
of jou cijfer kloppen kan ik hier echt niet nagaan, maar zelfs indien ze kloppen bewijzen ze enkel dat er tussen de VBstemmers slechts even veel krapul zit als tussen de andere stemmers. En dat de VBstemmers in Antwerpen bravere mensen zijn de de rest van de bevolking. Je moet dus echt oppassen met deze postings. Je speelt daarmee zuiver in de kaart van het VB.

Maar jou cijfers geven wel een bevestiging van wat ik heb gepost bij " Wat indien het Vlaams Belang op 8 oktober ergens aan de macht komt? " hier op het forum. En dat is een minder mooie toekomst voor Vlaanderen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 14:11   #20
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moeten we dan meer of net minder laxeermiddelen aanbieden?

@Feremans: get a life.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be