Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2006, 18:26   #1
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard Dewinter en criminelen

BBET? VNJ? VB, B&H, het blijkt allemaal één pot nat te zijn.

Dewinter hoor je altijd roepen dat de criminaltiteit moet worden aangepakt, maar waarom gaat hij dan wel potten pakken met de grootste criminelen die er in vlaanderen rondlopen.

De aanslag op dewinter begint nu wel een heel eng staartje te krijgen. Het hoofd van die BBET was de boezemvriend van Jurgen Goris. Jawel die VBer die op een scoutsfuif een slachtpartij aanrichtte een paar jaar geleden. En met wie ging Jurgen Goris regelmatig ne pot pakken in mechelen? Jawel onze voorvechter van blanke straten filipke dewinter himself.

Maw FDW kan blijkbaar maar niet breken met zijn verleden van vlaams nationalistische hooligan.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 18:30   #2
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Ach, Dewinter en zijn partij hebben al jaren lang "aandelen" in terroristische kringen. Dat is algemeen geweten
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 18:30   #3
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Ik zei het toch, dat nieuws over een geplande aanslag op Dewinter komt van Flipke zelf!
Reza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 18:36   #4
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht

Dewinter hoor je altijd roepen dat de criminaltiteit moet worden aangepakt, maar waarom gaat hij dan wel potten pakken met de grootste criminelen die er in vlaanderen rondlopen.

De aanslag op dewinter begint nu wel een heel eng staartje te krijgen. Het hoofd van die BBET was de boezemvriend van Jurgen Goris. Jawel die VBer die op een scoutsfuif een slachtpartij aanrichtte een paar jaar geleden. En met wie ging Jurgen Goris regelmatig ne pot pakken in mechelen? Jawel onze voorvechter van blanke straten filipke dewinter himself.

Maw FDW kan blijkbaar maar niet breken met zijn verleden van vlaams nationalistische hooligan.
Zou het raar zijn dat men u vraagt of u van uw uitleg bewijzen hebt. Of bent u weer op reis geweest in de wereld van de fantasten en hebben ze u weer iets op de mouw gespeld met de zekerheid, die lult toch uit z'n nek dus dit ook wel weer. Dus bewijzen! Ge weet toch als ge wakker wordt bent u terug in de werkelijkheid beide voetjes op de grond, allez zou toch zo moeten zijn. Dus hegeen ge gedroomd hebt is NIET waar is geen WERKELIJKHEID. Dus niet schrikken dromen en werkelijkheid is niet hetzelfde.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 18:38   #5
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ach, Dewinter en zijn partij hebben al jaren lang "aandelen" in terroristische kringen. Dat is algemeen geweten
Allez jong serieus, samen met de bazil opstap geweest in dromenland, hoort ge niet makkelijk personen met dezelfde droom, is curieus.
Oud 24 september 2006, 18:43   #6
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zou het raar zijn dat men u vraagt of u van uw uitleg bewijzen hebt. Of bent u weer op reis geweest in de wereld van de fantasten en hebben ze u weer iets op de mouw gespeld met de zekerheid, die lult toch uit z'n nek dus dit ook wel weer. Dus bewijzen! Ge weet toch als ge wakker wordt bent u terug in de werkelijkheid beide voetjes op de grond, allez zou toch zo moeten zijn. Dus hegeen ge gedroomd hebt is NIET waar is geen WERKELIJKHEID. Dus niet schrikken dromen en werkelijkheid is niet hetzelfde.
Die Jurgen heeft zelf gezegd lid te zijn van het VB en geregeld een glaasje te zijn gaan drinken met de Phiippe

Citaat:
Allez jong serieus, samen met de bazil opstap geweest in dromenland, hoort ge niet makkelijk personen met dezelfde droom, is curieus.
Kinderlijke reacties die niets met het onderwerp te maken hebben doen eerder afbreuk aan jouw redeneringen dan die van mij.
Oud 24 september 2006, 18:46   #7
ERLICH
Minister-President

Standaard

Zo zouden er in amerika mensen zijn die geloven dat elvis nog leeft, straf hé. Zo zijn er ook die beweren dat belgië en democratie is waar iedereen recht heeft op een vrije mening, straf hé en die dan toch goed weten dat dat niewaar is. Zo kunnen we nog heel lang doorgaan. Het moraal van het verhaal is, dat fantasie geen grenzen kent.
Oud 24 september 2006, 18:49   #8
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo zouden er in amerika mensen zijn die geloven dat elvis nog leeft, straf hé. Zo zijn er ook die beweren dat belgië en democratie is waar iedereen recht heeft op een vrije mening, straf hé en die dan toch goed weten dat dat niewaar is. Zo kunnen we nog heel lang doorgaan. Het moraal van het verhaal is, dat fantasie geen grenzen kent.
U leest blijkbaar niet goed dat die Jurgen het zelf heeft toegegeven.

Verder herhaal ik nogmaals mijn uitspraak op wat u hierboven schrijft:

- Kinderlijke reacties die niets met het onderwerp te maken hebben doen eerder afbreuk aan jouw redeneringen dan die van mij.
Oud 24 september 2006, 18:50   #9
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Die Jurgen heeft zelf gezegd lid te zijn van het VB en geregeld een glaasje te zijn gaan drinken met de Phiippe

Kinderlijke reacties die niets met het onderwerp te maken hebben doen eerder afbreuk aan jouw redeneringen dan die van mij.
Allez jong en gij gelooft die jurgen een extreem rechtse, van wanneer gelooft gij extreem rechts? Mischien alleen als het u uitkomt? Wat betreft kinderlijke reacties, ge moet personen benaderen op een wijze die hun bekend is, kwestie van hen niet af te schrikken.
Oud 24 september 2006, 18:53   #10
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Allez jong en gij gelooft die jurgen een extreem rechtse, van wanneer gelooft gij extreem rechts? Mischien alleen als het u uitkomt? Wat betreft kinderlijke reacties, ge moet personen benaderen op een wijze die hun bekend is, kwestie van hen niet af te schrikken.
Doet u gerust verder met uw infantiele spelletjes die NIETS met de thread te maken hebben en uw beledigingen aan mijn adres, ook al kent u mij niet. Het zegt allemaal meer over u dan over mij
Oud 24 september 2006, 18:58   #11
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

BRON ?

Het lijkt me trouwens sterk dat FDW met ne 19 jarige geregeld een pint ging pakken in de rommelpot.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 18:58   #12
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

- Kinderlijke reacties die niets met het onderwerp te maken hebben doen eerder afbreuk aan jouw redeneringen dan die van mij.
En ik herhaal nogmaals, ik benader u op een wijze die volgens mij bij u past, vindt u deze benadering kinderachtig. Wel dan is dat aan u, u zult uzelf wel beter kennen. Of moet ik u serieus nemen, kunt toch niet verlangen dat ik mij ga begeven op uw niveau.
Oud 24 september 2006, 19:01   #13
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gefolterde criminelen geven graag vanalles toe. Die Jurgen kan veel zeggen. Heb je het hem zelf horen zeggen? Hebt u hem zelf met Filipke in een café gezien?
En nu nog sterker: zou jij je vrienden zomaar vermoorden?
Oud 24 september 2006, 19:03   #14
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En ik herhaal nogmaals, ik benader u op een wijze die volgens mij bij u past, vindt u deze benadering kinderachtig. Wel dan is dat aan u, u zult uzelf wel beter kennen. .
Dus omdat ik reageer op de thread door te zeggen dat die moordende skinhead zelf heeft toegegeven dat hij lid was van het VB geeft u het recht om mij met kinderlijke opmerkingen te bespotten. U kan uw mening ook op een volwassen manier verwoorden. Omdat u niet akkoord bent met mijn mening die gebaseerd is op een uitspraak feeft u dat niet het recht om uitspraken als deze te doen:

Citaat:

Of moet ik u serieus nemen, kunt toch niet verlangen dat ik mij ga begeven op uw niveau... Wat betreft kinderlijke reacties, ge moet personen benaderen op een wijze die hun bekend is.... Allez jong serieus, samen met de bazil opstap geweest in dromenland, hoort ge niet makkelijk personen met dezelfde droom, is curieus.
Op zulke reacties reageer ik niet langer, als u een normaal debat wil aangaan laat u maar iets weten.
Oud 24 september 2006, 19:06   #15
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Gefolterde criminelen geven graag vanalles toe. Die Jurgen kan veel zeggen. Heb je het hem zelf horen zeggen? Hebt u hem zelf met Filipke in een café gezien?
Als ik alles zelf moet horen of zien voor ik het moet geloven dan is het ver gekomen. Pers en politieverslagen zijn voor mij even goed.

Citaat:

En nu nog sterker: zou jij je vrienden zomaar vermoorden?
Ik niet maar ik bezie mij dan ook niet als een skinhead die op een scoutsfuif mensen neerknalt als die mij verkeerd bekijken ofzo.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 24 september 2006 om 19:06.
Oud 24 september 2006, 19:07   #16
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Doet u gerust verder met uw infantiele spelletjes die NIETS met de thread te maken hebben en uw beledigingen aan mijn adres, ook al kent u mij niet. Het zegt allemaal meer over u dan over mij
Hebben alles met de tread te maken? Vb.: den bazil schiet het zoveelste gerucht de ruimte in, maar wat kan hij hard maken , twee maal noppes. Direct springen een koppel fantasten bij op den bazil z'n kar en ze zijn vertrokken, wat waarheid is interesseert hen geen barst. Mensen in een slecht daglicht stelen zonder bewijzen interesseert hen des te meer. En dan vragen dezelfde personen om hen serieus te nemen en niet te benaderen als kinderen. Als ge zulks ziet staan denkt ge toch automatisch aan dat programma "het leven zoals het is, maar dan aflevering de papklas".
Oud 24 september 2006, 19:11   #17
Den Bal
Gouverneur

Den Bal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toon mij dat eens aan.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 19:19   #18
Den Bal
Gouverneur

Den Bal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kan allemaal goed zijn. Dat wil evenwel nog niet zeggen dat hij de plannen kende van die gast of dat hij er voor verantwoordelijk moet zijn.
Als je al die mannen moet oppakken die ooit een pint gepakt hebben met iemand die dergelijke zaken doet dan ga je nog veel cellen moeten bouwen hoor.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 19:35   #19
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal Bekijk bericht
Kan allemaal goed zijn. Dat wil evenwel nog niet zeggen dat hij de plannen kende van die gast of dat hij er voor verantwoordelijk moet zijn.
Als je al die mannen moet oppakken die ooit een pint gepakt hebben met iemand die dergelijke zaken doet dan ga je nog veel cellen moeten bouwen hoor.
Dat is een feit. Maar schijnt er onmogelijk bij sommige in te gaan en zien en doen alles om personen zonder enig bewijs in een slecht daglicht te kunnen stellen en dat noemen ze dan een normaal debat voeren.
Oud 24 september 2006, 20:07   #20
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, dat is nog niks. Eén van de grootste smeerlappen van deze tijd is George Forrest. Forrest schept miljarden weg uit de grond van Congo, en verre van met de properste manieren (zowel politiek als economisch). Er zijn al miljoenen doden gevallen in de strijd om de Katangese mijngebieden. Forrest heeft echter sterke banden met de Waalse partijen, in casu de MR en Louis Michel. Verhofstadt en Vandelanotte zitten in de regering met de MR en Michel en deden niets om Forrest op de vingers te tikken, zelfs niet toen die ter verantwoording werd geroepen tijdens de Parlementaire Onderzoekscommissie Grote Meren. Met andere woorden Verhofstadt en Vandelanotte zijn persoonlijk verantwoordelijk voor de dood van duizenden en duizenden Congolezen.

Flupke Dewinter is dan nog zo'ne kwaaie niet

Laatst gewijzigd door Turkje : 24 september 2006 om 20:11.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be