![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Vanmiddag loeien ze de sirenes om 15u een kwartier lang voor...
VERDRAAGZAAMHEID Dit gaat mijn petje te boven!
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() da verdraag ik niet !!!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wat is het volgende? Een halve dag het werk neerleggen? (georganiseerd door de vakbonden uiteraard, de lamzakken)
|
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben solidair! Ik ga straks 15 minuten naar de plee voor meer verdraagzaamheid en vanavond eet ik een pakske friet met mayonaise voor meer verdraagzaamheid.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Dat zal wel heel wat verzuring opleveren die geluidsoverlast...
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dan heb ik gisteren de wereld weeral een beetje verdraagzamer gemaakt door frieten te eten met nen berg ongezond vlees erbij!
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik stem zondag voor het Vlaams Belang, de meest verdraagzame partij van België.
Als je ziet wat die mannen allemaal moeten slikken kun je niet anders dan zulks concluderen vind ik. Paulus. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() met alle middelen bestrijden zoals de Louis van Leuven ooit wist te zeggen....
tjonge toch hoe dommer hoe langer euh ik bedoel hoe langer hoe dommer.... Men moet werkelijk wel ten einde raad zijn als men zo gek gaat doen.... |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Men is al decenia ten einde raad.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Toch wel:
0110 Beeldend Kunstenaar Luc Tuymans roept de beeldende kunstsector en culturele sector in het algemeen nu ook op tot deelname aan het project 'Sirene'. Dit luik sluit eveneens aan bij 0110 en roept uiteraard ook op voor verdraagzaamheid, tegen racisme, extremisme en zinloos geweld. Het project 'Sirene' vindt plaats op donderdag 5 oktober a.s. Om 15 u. precies zal in talrijke in Belgische musea, kunstencentra, academies,... een brandalarm in werking worden gesteld. De gebouwen worden geëvacueerd en de aanwezige kunstenaars, curatoren, medewerkers, ambtenaren, docenten, studenten, bezoekers en toeschouwers zullen voor vijftien minuten post vatten op straat. Gerrit Vermeiren licht toe: "de sirene en de publieke verschijning van de mensen achter een artistiek engagement roepen het beeld op van bezette steden, van gevaar. Dit is een collectief kunstwerk dat onderschreven wordt door Belgische kunstenaars, als een directe reactie op zowel de zelfgenoegzaamheid als de intimidatie die het maatschappelijk debat beheersen. Noch een laks streven naar gezelligheid, noch een economie van de angst heeft een draagvlak binnen de culturele sector. Het kamp van het per definitie monddode kunstwerk biedt de mogelijkheid tot diefstal van het maatschappelijke discours en tot burgerlijke ongehoorzaamheid. Dergelijk activisme vindt niet uitsluitend een uitweg via een artistieke inzet of via het individuele kunstwerk, zo nodig huist het tevens in de slagkracht als openbare sector. De ´state of emergency´ is reëel." ... zie http://www.stadsomroep.com/Detail.asp?NUM=18733
Pever "Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water." Laatst gewijzigd door Pever : 5 oktober 2006 om 13:56. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pure chantage dus! |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() all hail the sirenes
|
![]() |
![]() |
#18 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Vanmorgen hebben ze de noodsirenes laten draaien, maar dat was om ze te testen of ze nog werkten.
Den deze werd dus wakker met de gedachte dat er een bombardement kwam... |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat zelfs het gemeentebestuur hier onverdraagzaam is en de pastoor, want het is nu 15.18u en ik heb nog de kerkklokken nog de gemeentelijke sirenes gehoord.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |