![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
[FONT=Verdana] Citaat:
Citaat:
Ik heb hier drie peilingen aangehaald die de laatste maand verschenen zijn. Nu heeft men in Vlaanderen en in Belgie een traditie van slechte peilingen. Men geraakt regelmatig aan 5 % ernaast zitten Maar zo'n 15 % ernaast zitten.... dat moet toch wel een wereldrecord zijn goed voor het Guinnes book of records... Of zou het ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 9 oktober 2006 om 07:38. |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1 op 6 zou pas zijn keuze maken op de dag van de verkiezingen zelf, zo bleek uit zo'n peiling ook, geloof ik.
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Gelooft U nu nog altijd in peilingen ???????????
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() [quote=Tegendradigaard;2061001][color=#000000]
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() [quote=k9;2061079]
Citaat:
Ik heb wel weet van 5 % onderschatting van het VB maar niet van 10 %, laat staan van 15 %.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Waar baseert U zich op om te zeggen dat 20 tot 30 % van de mensen onbepaald zijn ? Op "betrouwbare" peilingen ?
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() OP alle peilingen die ik de laatste 20 jaar gezien heb en die zo'n cijfers aanhalen van onbesliste kiezers?Of gaat het complot al zover terug?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Neen als de peilingen voor Antwerpen er nu zo radikaal naast zaten. In sommige peilingen werd de CDV 20 % en meer toegedicht... dan is het toch duidelijk dat enkel mensen die nog in sint niklaas geloven ook nog in peilingen gaan geloven.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof niet in peilingen, zeker niet ten tijde van verkiezingen. Tegenwoordig kan bij veel mensen een kleine gebeurtenis een heel ander resultaat geven in de peilingen, dan heb je ook nog het percentage onbeslisten, de foutenmarge,....
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Maar we gebruiken wel peilingen om de gebrekkigheid van andere peilingen te duiden ?
|
![]() |