Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2006, 17:13   #1
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard [Radio1 : nieuws] Verhofstadt doet het weer...

Net gehoord op het nieuws op Radio1, ook te lezen op de site van de staatszender

Citaat:

"Maar ik begrijp uw diepe ontgoocheling natuurlijk", zei de premier in de Kamer. "U zal nooit worden uitgenodigd, en dat is ook normaal, want u bent tegen de koning. U bent tegen het koningschap, alleen weten uw kiezers dat nog altijd niet goed."De premier greep de gelegenheid dan ook prompt aan om de kiezers daarop te wijzen.
LOL, grappig, maar voor mij is dit één van de hoofdredenen naast strenge aanpak van criminaliteit om te stemmen voor het VB.

Iedereen die voor VB stemt weet dit ondertussen al héél lang, bij mijn weten is dit de BASIS waarop alles bij het VB gebouwd is, onafhankelijk Vlaamse Republiek, waar geen plaats is voor koningen, koninginnetjes, prinsjes en prinsesjes....

Mag ik meneer Verhofstadt erop attent maken dat zijn kiezers ook de gelegenheid aangrijpen om de VLD de rug te keren bij iedere verkiezing. Misschien weten ZIJN kiezers maar al te goed dat het mank draait bij de VLD, en weet hijzelf dat nog niet zo goed...

Laatst gewijzigd door Sam : 19 oktober 2006 om 17:15.
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 17:20   #2
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Net gehoord op het nieuws op Radio1, ook te lezen op de site van de staatszender

LOL, grappig, maar voor mij is dit één van de hoofdredenen naast strenge aanpak van criminaliteit om te stemmen voor het VB.

Iedereen die voor VB stemt weet dit ondertussen al héél lang, bij mijn weten is dit de BASIS waarop alles bij het VB gebouwd is, onafhankelijk Vlaamse Republiek, waar geen plaats is voor koningen, koninginnetjes, prinsjes en prinsesjes....

Mag ik meneer Verhofstadt erop attent maken dat zijn kiezers ook de gelegenheid aangrijpen om de VLD de rug te keren bij iedere verkiezing. Misschien weten ZIJN kiezers maar al te goed dat het mank draait bij de VLD, en weet hijzelf dat nog niet zo goed...

Stond vóór de tijd van Verhofstadt, bij de VLD de V ook niet voor Vlaams?!

Of hoe je je fundamenten zelf onderuit kunt halen...
Oud 19 oktober 2006, 18:54   #3
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

De botten van Freya.

De begroting werd stipt afgeklokt
d' oppositie had weer slecht gegokt.
Maar 't scheelde niet veel
of er klonk gekrakeel..
Gelukkig was Freya kortgerokt.

Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 19 oktober 2006 om 18:54.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 19:22   #4
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ja anders had het wel Belgisch Belang geheten

Veerle23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 20:35   #5
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
ja anders had het wel Belgisch Belang geheten
U hebt een punt, Veerle

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 21:35   #6
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leuk, het belgisch blok doet een aanval tegen het vb door de koning uit te spelen
Misschien terzelfdertijd de kiezers ook maar inlichten over de transfers. Misschien weten ze dat ook niet. Of over de hoge jeugdwerkloosheid bij migranten. Misschien denken ze nogwel dat het racisme is...
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 21:56   #7
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
"Maar ik begrijp uw diepe ontgoocheling natuurlijk", zei de premier in de Kamer. "U zal nooit worden uitgenodigd, en dat is ook normaal, want u bent tegen de koning. U bent tegen het koningschap, alleen weten uw kiezers dat nog altijd niet goed."De premier greep de gelegenheid dan ook prompt aan om de kiezers daarop te wijzen.
Het 'joenk' vergeet dat in de jaren '80 van vorige eeuw de PVV zélf anti royalisten waren. In die tijd is er zelfs een 'uitzending door derden' op de toenmalige BRT van de liberale omroep LIBRADO ( Het koningshuis, zin of onzin) door tussenkomst van het Hof verboden geweest wegens niet koningsgezind.
Bron: mijn geheugen!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 19 oktober 2006 om 21:57.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be