![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
|
![]() Hoe zou men in belgië het fileprobleem moeten oplossen?
Ik stel voor om veel strenger op te treden tegen "gevaartes op de weg" dit zou al een kwart minder volk zijn op de E40+minder files want dan remt er niet constant een dommerik voor je die niet zou moeten remmen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.725
|
![]() Men zou al kunnen beginnen met de Brusselse en de Antwerpse ring te verkavelen.
Dan kan ieder zijn eigen staanplaats kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
|
![]() Waarom boren ze geen gaatje in de Craeybeckx?
Dan fungeert die tunnel ineens als car-wash als je er stapvoets doorrijdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.725
|
![]() Ik denk dat dat vnl is omdat de Craeybeckxtunnel niet onder water gaat...
__________________
It's just a ride. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
|
![]() Ook juist. Maar enfin, ik bedoel de Kennedy natuurlijk.
Mijn afkeer voor de amerikaanse politiek begint me onbewust parten te spelen, denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
|
![]()
En nu de magische vraag; wie gaat dat betalen? Laatst gewijzigd door Heftruck : 22 oktober 2006 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.725
|
![]() Citaat:
Hoe geraakte daar dan nog af?
__________________
It's just a ride. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.725
|
![]() 'k zie et...
maar 't probleem is gewoon verschoven. nu kunt ge er ook al ni meer op (omdat ge er anders nooit meer af geraakt waarschijnlijk) ![]() dat gaat daar een rustig stukske autostrade worden
__________________
It's just a ride. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
|
![]() Nee, nee, 'k denk dat ge 't niet begrijpt. Dat ene deel is voor de voertuigen die langs Brussel moeten, maar niet in/bij Brussel zelf moeten zijn. Het andere deel is dan net wel bedoeld voor voertuigen die in/bij Brussel moeten zijn.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 22 oktober 2006 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.725
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
It's just a ride. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Maar het grootste probleem is niet de manier waarop men de problemen van de filles moet oplossen en niet hoe men moet zorgen dat er minder filles zijn. Het probleem is, hoe moet de minister van begroting het gat opvullen dat er zal onstaan als de filles zijn opgelost en geen geld meer in de staatskas brengen. Want deze zijn wel goed voor een paar miljard € per jaar. En kosten de staat niets en niemand die over deze belastingen zaagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
|
![]() De flitspalen uitrusten met een laserkanon...
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
|
![]() Het openbaar vervoer aanpassen aan de noden van de mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
|
![]() Neem een babo van de lijn,ik doe dat al 3 jaar,erg goed,zonder enige problemen,buiten de stakingen!!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 oktober 2006 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Gewoonweg meer baanvakken. Ook al zou het openbaar vervoer optimaal gebruikt worden, elk jaar komen er meer en meer mensen dus zullen de wegen meer en meer dichtslippen. Uitbreiden is de enigste oplossing.
Laatst gewijzigd door illwill : 22 oktober 2006 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
|
![]() Doodschieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
|
![]() Citaat:
Files is één van de kostelijkste zaken in onze economie aangezien deze gebaseerd is op het systeem van "time is money". Het geld dat verloren gaat in die files (opportuniteitskost weetje wel) is gigantisch en erg problematisch! Ik zou geneigd zijn (maar daar gok ik maar) te zeggen dat deze meer aan de staat kosten dan wat de staat eraan verdient! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
|
![]() Rekeningrijden met variabele tarifering; kan bijzonder verfijnd worden toegepast. Op autowegen én de grotere gewestwegen om de sluipfiles tegen te gaan. Voor de grote steden: congestion charges kunnen al heel wat soelaas brengen.
Beheer van de wegen privatiseren met strikte vereisten voor onderhoud en modernisering. ... vraagt echter bijzonder veel politieke moed.
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. |
![]() |
![]() |