![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat mensen nog altijd blind kunnen blijven voor het EXTREEM-rechtse karakter van het Vlaams Belang, dat kan ik toch echt niet begrijpen. Ik bedoel maar: Patrick Janssens gaat toch ook niet op schoot zitten bij de huidige leiders van China om te keuvelen over hoe "fantastisch" Mao wel niet was?
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Nee, daarvoor gaat zijn voorzitter naar cuba! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waardoor nazisme ineens niet zo erg meer lijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() So what?
Was dat om Castro te steunen? Zelfs onze Filip (nee, niet Dewinter) is al in China geweest op handelsmissie. Niet de aandacht van de zaak afleiden alstublieft.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
maar 2. ik vond het wel een zeer typerend bericht ja. Waarom? Ofwel typerend voor het domme blondje Morel om zelfs naast zo'n figuur haar eeuwige miss-smile op te zetten, ofwel typerend voor het Vlaams Belang, dat maar al te graag op bijeenkomsten komt waar dit soort van figuren rondlopen en uitspraken doen die hier al lang (en terecht) strafbaar zijn. Als ze zich werkelijk willen profileren als een democratische partij, dan gaan ze een ontmoeting met zo'n figuur toch niet zonder enige kritiek als "interessant" omschrijven? ![]() Ik zou gewoon de zaal verlaten, dat zou ik doen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Le Pen heeft hiermee niet gezegd dat het onbelangrijk was. Is de essentie van WO II, of van de gehele mensheid de holocaust misschien ? Citaat:
«Van wat er in sommige kampen gebeurde, dat er zo iets bestond als gaskamers ... wij hadden er geen vermoeden van ! Dat heb ik pas in 1945 vernomen, na de oorlog. Had ik het vroeger geweten, ik zou er Hitler over aangepakt hebben». Degrelle stelt de vraag of er echter niet overdreven werd wat het aantal slachtoffers betreft. Zes miljoen ? ... «Maar hoe dan ook, honderdduizend slachtoffers of duizend slechts : het zijn afgrijselijke misdaden, door niets te verontschuldigen ... methodische monsterachtigheden, door Hitler en Himmler bevolen. Had ik het maar vroeger geweten, ik zou er mij tegen verzet hebben. D�*t hadden ze aan de bolsjevisten kunnen overlaten. De bolsjevisten van 1917 en 1918, die in Rusland zestien miljoen mensen vermoordden. Of aan de bolsjevisten van 1939, die in Katyn duizenden en duizenden "rechtse" Poolse officieren afmaakten ! Ja, ik zou er mij tegen verzet hebbe, krachtdadig, net als tegen de anti-godsdienstige fanatici.» «Zou het iets gebaat hebben ?» «Dat viel nog te bezien. En ware het mislukt, dan zou ik alle aktie stopgezet hebben, ik zou niet meer gevochten hebben. D�*�*raan medeplichtig zijn, neen !» «Zou dat u het leven niet gekost hebben ?» «Misschien, maar dat waagden wij toch dagelijks aan het front. Die misdaden wegen nu al zeventien jaar op onze idealistische strijd en verhinderden dat onze edele bedoelingen erkend worden». gelogen, het zijn allemaal leugens |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Oud nieuws hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Wel daarom abonneert men zich op een kwaliteitskrant. Om nieuws van vorig jaar te krijgen. Men verwijst naar de foto op hun website maar door dat aan te klikken komt men bij een column van de kleine verhofstadt op de site van zijn clubje liberales terecht waar aan de eerste zin te merken valt dat het artikel al bijna een jaar oud is.
Ze zouden veel beter eens 't Pallieterke lezen. Dan wisten ze hier al over toen het nog actueel was. Maar dan moeten ze verwijzen naar een artikel van Paul Beliën en dat zullen ze niet zo graag doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kan ons dat nu bommen waar die VB-madam feest gaat vieren, en met wie? Waar ge moet naar zien is wat die hier doen, en zij zijn de enigsten die de moslim-invasie een halt willen toeroepen.Moesten de andere partijen niet zo stompzinnig zitten te multikullen zou het VB geen reden tot bestaan en vrijwel geen aanhang hebben...Bizarre uitwassen zoals "satanische skins" en "Blood & Honour" evenmin...Eens je deze grote waarheid erkent en aanvaard hebt, en de handen uit de mouwen wilt steken om daadwerkelijkheid iets aan het immigratieprobleem te doen, zal je extreem rechtse probleem al voor 3/4 opgelost zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat doet Morel dus niet ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() blond zijn is geen ras maar kroezelhaar wel he bazielfunky?
kusje, Sybil |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ahja sinds wanneer is kroezelhaar een ras? Nog nooit nen blanke krullebol gezien? Ahja da's juist bij jullie op het platteland is piekjes nog the latest fashion
![]() |
![]() |
![]() |