![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De politie van de zone Brussel-Elsene heeft donderdagmiddag in het centrum van de hoofdstad zeven mensen opgepakt die illegaal in België verbleven.
Ze zijn met het oog op hun repatriëring naar Brussels Airport gebracht. Het gaat om zes Noord-Afrikanen en een Indiër, zo is vrijdag van de politie vernomen. De illegalen zaten in de Kartuizerstraat in een café dat door de vzw Chez Nous beheerd wordt. Een politieagent zag een man die zich verdacht gedroeg en besliste hem te volgen tot in het café. Daar controleerde de politie de aanwezigen en bleken zeven van hen illegaal in ons land te zijn, aldus een zegsman van de politie. Volgens de Franstalige organisatie CRER (Coordination contre les rafles, les expulsions et pour la régularisation) waren de politiemensen met elf en waren sommige van hen in burger. Belang van limburg |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, met elf, waarvan een paar in burger, tgen zeven, dat is niet eerlijk.
Zeg, is dat hier een forum, of een kopie van de faits-divers van ieders lokale gazet? Morgen wordt er hier gepost dat zatte Juul met zijne velo gevallen is. |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als er geen nieuws was zou dit forum dan bestaan?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Inderdaad,naar mijn weten is een forum nog steeds om over alles en nog wat te kunnen discussieren.
Maarja,volgens sommigen is het beter dat je gewoon je mond toenaait zoals die asielzoekers dikwijls doen. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het is inderdaad zo dat de waarheid niet verzwegen moet worden.
Het toont aan dat men hier zonder probleem kan binnen raken. Ze zeggen dan dat ze geen geld hebben,dat ook maar ondertussen zitten ze wel op cafe? |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omgekeerd zou leuker zijn... Belachelijke migratiewetten toch ook.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() is dat niet tegen de forumregels? ik meen me te herinneren dat ge op zn minst uw mening moest geven.
't staat trouwens maar bijzonder dwaas: copy-pasten van de krant of van internet. het getuigt van meningloosheid en geeft bovendien dikwijls de indruk dat men niet weet waar men het over heeft. |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() De vraag is nu verworden tot: repatriëren of naturaliseren?
![]()
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga geen zaken gaan posten waar ik geen fluit van snap. Ik heb ondertussen ook al mijn mening gegeven. Ik merk vooralop dat sommige mensen liever de waarheid niet aanhoren en vlug in de doofpot willen steken. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() ik sprak in het algemeen (lees: bovendien dikwijls de indruk), een conclusie die ik trek uit wat ik soms hier op het forum zie. het bericht dat je ge-copy-pasted hebt is inderdaad bijzonder simpel en ik vermoed zelfs dat de domste persoon op dit forum het zou begrijpen. ik had het dus niet over jouw bericht in het specifiek.
Citaat:
dat heb je zeker reeds gedaan. ik sprak enkel mijn vermoeden uit dat ik meende dat het posten van gewoon een artikel zonder er daarbij een beginstelling of -mening bij te geven niet volgens de forumregels zijn. Citaat:
om sommigen niet tegen de tenen te stoten, hierzo mijn mening: 't is goed dat ze terug worden gestuurd want illigaliteit is fout. de politie heeft zich eens efficient getoond. |
||
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |