![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Traag jongens, ni te doen.
Eindeloos lang laden na een post enzo. Het helpt wel om na enkele seconden laden op de stop-knop te drukken. Dan krijg je de pagina te zien, weliswaar zonder avatars en zonder bepaalde links, maar dan kan je verder. Ben ik de enige met dat probleem of zitten de admins al enkele dagen met hun luie kloten onder ne parasol op een wit zandstrand? Zo lijkt het althans.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Limburg is liev ![]()
Wat is er veranderd in de afgelopen paar jaar? Laatst gewijzigd door Keats : 25 november 2006 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere keer als het lang duurt dan staat er "connecting to ads.politics.be", dus ik denk dat daar de bottleneck zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() ads? ik zie geen ads..
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb ik ook voor.
gezien dat hier een vrijwilligerssite is, met toch wel enkele duizenden bezoekers per dag vermoed ik (portaalsite is er ook nog bij he), lijkt het me onvermijdelijk dat er al eens iets kan mislopen.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reclame is nergens goed voor.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaat het btw ineens weer een eind vlotter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is op meerdere sites zo.
Alleen telenetgebruikers schijnen hier last van te hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() jah sh*t ik heb telenet en idd een pokketraag forum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Traag en f*ing telenet. Maar ik ondervond nog geen hinder op andere sites.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb idd telenet, maar heb dat de voorbije weken ook wel gemerkt op het werk en daar hebben ze zeker geen telenet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met als gevolg dat als P.be iets verandert aan die koppelingen (bv "ads.politics.be" wordt "adv.politics.be") de boel plotseling niet meer gaat werken. En de eerste weken weet iedereen wel dat ze in dat localhosts bestand hebben zitten te knoeien, maar tegen volgend jaar is iedereen dat vergeten. Vandaag gaat het overigens nog steeds veel beter en dat drukken op de stop-knop na enkele seconden laden werkt ook als't nodig is. Al maar goed want ik heb geen localhosts-bestand. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedenk net dat de meeste van de Windows-gebruikers tegen volgend jaar waarschijnlijk al lang een nieuwe Windows-installatie achter de rug hebben.
![]() Dan kan het natuurlijk geen kwaad als je het bent vergeten dat je in localhosts hebt zitten knoeien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er ziiiiijjjjjjjn daaaaaaaaarvoooooooooooooor ooooooooooooooook haaaaaaaaaaaaaandiiiiiiiiiiigeeeeeeeeeee fiiiiiiiiireeeeeeeeeeeeeefoooooooooooox eeeeeeeeeeeeexteeeeeeeeeeeentiiiiiiieeeeeeeeeeeeee es, diiiiiieeeeeeeeeeeee aaaaaaal dieeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaadsss blooooooooookeeeeeeeeeeerrrreeeeeeeeeeeen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ja, en je weet toch waarom een limburgs woordenboek 3 x zo dik is als een gewoon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() ![]() Dit verkeersbord betekent verboden voor voertuigen van meer dan 3 ton. In Limburg vind je deze borden echter ook aan een rondpunt in de betekenis van verboden meer dan 3 toertjes te rijden ![]() Dit verkeersbord staat voor opgepast loslopende wilde dieren. In Limburg wil het zeggen: opgepast: niet te “hert” rijden a.u.b. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() hier gaat het forum sinds een paar minuten trouwens weer normaal
![]() |