![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nieuwe internationale nieuwszender in het Frans.
Vanaf vandaag op internet. Morgen op TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik moe dat nie hebben.
Ik wil CNN en BBC World terug ![]()
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez, de Fransen willen weer meedoen met de groten. 't Blijven toch kindertjes hé
![]() BBC World is meer dan genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze beginnen pas om 18h vanavond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De site ziet er zeer mooi uit, hoe meer keuze uit degelijke nieuwssites hoe beter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Wanneer slaan NOS en VRT eens de handen ineen voor een Nederlandse nieuwszender?
Ik heb op de satelliet inmiddels de beschikking over Amerikaanse, Britse, Franse, Duitse, Arabische en zelfs een Tsjechische nieuwszender, maar het Nederlands taalgebied blijft helaas achter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Een Nederlandstalige zender?
Dan gaan we waarschijnlijk weeral mekaar voortdurend ondertitelen! ![]() Citaat:
Fisherman, u heeft volledig gelijk. Zijn daar hier nog geen 37 topics over gestart of zo? Hoe is een crapuleus bedrijf als Telenet in het bezit gekomen van die distributie. NIEMAND moet die digitale brol hebben, dus wat doen ze, ze maken hetgeen we vroeger hadden slechter, zodat het wel moet. "Onze service van digitale televisie laat helaas niet meer toe om al die zenders via de gewone kanalen te leveren" Pfff!! ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Simpel, doe gelijk ik smijt Telenet buiten en neemt TV-Vlaanderen op satelliet; is goedkoper en dan hebt ge al deze zenders. Op Astra 1 ongeveer 200 vrije zenders. Op astra 2 alle BBC's en ITV
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Klopt maar je hebt geen interactiviteit (kan dus geen films bestellen).
TV Vlaanderen kost nog altijd 8.5€ de maand. Analoge kabel word toch afgeschaft, mensen moeten leren meegaan met de tijd. Analoog is zo slecht als wat, is van in den ouden tijd gelijk men zegt. Er komen trouwens nieuwe Digiboxen die HDTV (mpeg 4codec) zullen ondersteunen. VTM gaat al in Maart in HDTV uitzenden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Een nieuwszender is wel wat anders. Nu al heeft de NOS een digitaal themakanaal 'Journaal 24' waarop 24 uur per dag het journaal is terug te zien. Als die zender zou worden uitgebouwd met achtergrondverslagen van de actualiteitenrubrieken van de Nederlandse en Vlaamse publieke omroep, zou daar best een goede nieuwszender van te maken zijn. En dan moet 'ie nog op de satelliet natuurlijk, anders kan ik 'm niet ontvangen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Is er dan niemand die iets gaat zeggen op dit geprovoceer van "Carrefour"???!!!!
http://www.carrefour.be/ Naissance d'une nouvelle chaîne francophone : France24 http://www.france24.com en français, anglais, arabe (les langues les plus parlées �* Bruxelles ? ) ![]()