![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja guyke, net als u 200 000 nieuwe banen zeker ![]() ik werk in de automobielindustrie en ik kan weer eens tot maandag 22.00 u zonder inkomen thuis zitten.
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien nog meer ambtenaren aanwerven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() 't is ni waar hé,heeft hij dat gezegd
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guy hoopt blijkbaar dat veel mensen uit die industrie bij de federale verkiezingen zo zot zullen zijn om hem te geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Één of andere prof van de KU Leuven, beweerde op de VRT dat de tewerkstelling in de industrie verder zal blijven dalen omwille van de technologie. Sorry Guy maar ik denk dat hij gelijk heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Daarom moet er geinvesteerd worden in innovatie, en flanders technovalley terug op de rails krijgen.
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jullie snappen het genie van Verhofstadt dus niet hé....
Terwijl men in China van een staatsgestuurde planeconomie overstapt naar een ultrakapitalistische vrije markteconomie hoopt onze grote roerganger (gesteund door de verlichte sossen en groenen) dat wij de Chinezen hier binnenkort uit de markt gaan prijzen door de wagens door staatsambtenaren te laten maken... ![]()
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Er kan al veel bereikt worden door de universiteiten beter te financieren en een groot instituut voor toegepast wetenschappelijk onderzoek op te richten dat de kennis uit de universiteiten bruikbaar maakt voor de industrie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 25 november 2006 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk, omdat onze dolgedraaide wereld nog steeds zo autozot is en blijft als in de 2O-ste eeuw. Een beetje productie van hier naar daar schuiven, dat zijn niet meer dan wat opdweiloperaties van TopManagerkes. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 november 2006 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |