![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://edition.cnn.com/2006/POLITICS....ap/index.html
Anderhalf jaar nadat hij tegen de wil van het Congres (en dus ook het Amerikaanse volk) door Bush tijdelijk benoemd werd tot ambassadeur bij de VN, heeft de man dan toch maar besloten om ermee te kappen. Good riddance... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() spijtig,
Was op zijn plaats bij de VN.
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Mooi! Walrussen behoren ook niet in de politiek.
![]() |
#6 |
|
![]() Haviks maken plaats voor salamanders ,zie ik hierin een verschil ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik vond dat hij een echte Amerikaanse uitstraling had. Zeker als, tegen iedereen ingaande Amerikaan!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Truth be told. Men had zich op voorhand veel te veel zorgen gemaakt over John R. Bolton. Onze linkse media maakten hem de baarlijke duivel, maar bronnen bij de VN zeiden dat hij zich eigenlijk redelijk constructief heeft gedragen in zijn functie. Wel steeds aansturend op hervormingen, maar wel constructief in zijn werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat velen hier niet doorhebben is dat Bolton in de VS vooral onder vuur werd genomen door de multilateralisten, een beweging met aanhang binnen zowel de Democraten als de Republikeinen. Hij zei ook "There is no such thing as the United Nations". Als ik als anarcho-libertair bij een bank zou solliciteren en zou zeggen "Ja, maar ik geloof eigenlijk niet in het huidige banksysteem. Van mij zou dit gebouw gerust mogen ontploffen", dan denk ik niet dat ik aangenomen wordt. ![]() Bolton werd enkel benoemd omdat Bush dit wilde, niemand anders had hierover iets te zeggen. En dan over dat constructief opstellen. Ik herinner mij nochtans dat in juli, ten tijde van de Libanese crisis, Bolton dagenlang dwarslag over een semantische kwestie, ik bedoel: over welk woordje men nu juist zou gebruiken in de resolutie. Ondertussen werden elke dag burgers gedood, aan beide kanten. Pas toen duidelijk werd dat het Israelisch offensief geen doorbraak zou creëren en de hezbollah niet in een paar dagen kon worden aangepakt, pas toen gaf Bolton zijn verzet op en kon men overgaan tot de internationale hulpactie.
![]() |