![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik nu de enige die vindt dat die onbeschofte echtgenoot op een voorzitter van een politieke partij lijkt?
zouden ze dat erom gedaan hebben? http://www.youtube.com/watch?v=3nUuv...eature=related
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 1.ja
2.vraag zonder voorwerp(zie antwoord 1). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van een obsessie gesproken.
laat me raden: NWO?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad lijkt een beetje op Valkeniers
![]() de personage verkoopt ook dezelfde onzin ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan zijn we dus al met twee!
antwoord aan Anna list: op vraag 1): NEE dus!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik zou er niks achter zoeken.
ze hebben gewoon iemand gecast met een arrogante rotkop en die lijkt nu toevallig op valkeniers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ik vind het wel goeie commercials, die van spa.
er zijn idd heel veel klootzakken op de wereld zoals die in die filmpjes. en dan krijgen die zo'n klets 'zuiverend' water in hun gezicht. zeer goed bedacht... ![]() spa is trouwens het beste en het lekkerste bronwater dat je kunt vinden. vooral de licht bruisende marie-henriette is een streling voor de tong. ik koop geen ander bronwater dan spa. bovendien is het zeer gezond om spa water te drinken ipv cola of bier. ik zou dan ook iedereen willen aanraden: drink meer spa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het vooral straf dat dat rondtollende glaasje op het eind altijd stil valt met de woorden SPA aan de voorkant. Bij mij lukt dat praktisch nooit.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens; veel water drinken zuivert je lichaam helemaal niet hoor.
Dat is pure marketing-praat.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() voorts herken ik mijzelf meer en meer in die gast die het heeft over daklozen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zal dan ook niet genoeg water drinken hé
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha nee! Kim had het ook in de gaten. maar zo te zien blijft de score op twee staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, net d�*t vroeg ik me af.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij werd in één van de vorige Flikken-reeksen ook gecast als corrupte flik!
![]() En in De Kinderen van Dewindt werd hij gecast als een looser die genadeloos ontslagen wordt! ![]() ![]()
![]() |
#19 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Oh neen, de Deutsche Bank heeft ook al een valkeniers-look a like geplaatst, nu kan het geen toeval meer zijn... ![]()
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij vertoont een obsessief gedrag. Ga eens langs bij een dokter voor het te laat is. Want daar hebben ze medicijntjes voor waardoor je alles door een roze bril gaat zien.
|
![]() |
![]() |