![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen is er toch weer wat beweging gekomen:
[size=6]Oorspronkelijk bericht:[/size] Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Piano hadden ze het blok drooggelegd, dan was de volgende burgemeester van antwerpen bijna zeker FDW geweest. Het is dus eerder Piano die moet roepen, danke belgië, danke ! ik ben er quasi zeker van dat er direct een fundraising zou gestart zijn die uniek had geweest in de belgische geschiedenis, ... ik ben tot hiertoe geen lid, maar dan had ik zeker een donatie gedaan, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Zoals ik al in een mijn forum open dictatuur of open democratie heb aangegeven is de aanpassing die de meerderheid voorstelt zever in pakskes.
Het voorstel is een rem op de democratie en op de vrije meningsuiting. De partijen die zulke voorstellen goedkeuren overtreden volgens mij zelf de UVRM en stellen zich ondemocratisch op. Dus de partijen die dit goedkeuren moeten zelf aan de hand van hun eigen wet de partijdotaties worden afgenomen. Zij sluiten andersdenkenden uit en belemmeren hun werking. Dat zijn ondemocratische zaken. En of het voorstel van Eerdekens nu het Vlaams Blok, het FN, de AEL viseert of nog iemand anders zal mij worst wezen. Ik heb zelden een meer fascistisch, neo-nazistisch, ondemocratisch voorstel gezien. Democraten zeggen neen. Democraten geloven in de kracht van de democratie zelf.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Wat zit ge toch te zagen man. Uw misdadige partijgenoten van de SjoemelPartijAgusta hebben toch ook amnestie gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en ik die dacht dat het niet ging over het Vlaasm Blok zoals Eerdekens nog op TV heeft verklaart. Het was niet bedoeld voor het Vlaams Blok maar voor alle "niet democratische" partijen.
Hoe anti-Vlamingen heel vlug hun kar kunnen draaien. Persoonlijk vind ik dat de Vlaamse partijen die het met hun volk echt goed menen, eens heel goed moeten nadenken om een noodtoestand uit te roepen en de mogelijkheden te onderzoeken om zich te verdedigen. De laatste tijd krijgt Vlaanderen verschillende aanvallen te verduren die niet toevallig zijn maar gedirigeerd van uit het zuiden. Welke partij of partijen zal morgen durven rechtstaan en zeggen "tot hier en niet verder". Als er iemand in je eigen huis wil inbreken ga je toch ook in verzet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geef eens een pianoconcert voor het "goede doel" dan kan links nog wat gratis weggeven en de domme belgen zoet houden
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() En jaloers Pianoke?
Gewoon het gezond verstand van Vlaanderen dat boven komt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() En ik zal nu eens advokaat van de duivel spelen voor het Vlaams Blok.
Door die verzwakking van het wetsvoorstel van het afnemen van dotaties telt niet het verleden. Maar ondertussen hopen de ondemocratische dictatuurpartijen op een veroordeling van het Vlaams Blok door het hof van beroep in Gent en dat zal dan op dat ogenblik worden aangegrepen als NIEUW feit. En of het Vlaams Blok nu geviseerd wordt of niet, of het nu tegen het AEL, het FN, of tegen eender welke partij gericht is : dit wetsvoorstel is het begin van het einde van de democratie en van de vrije meningsnuiting en daarom zeg ik : NEEN. Iedere inperking van de gelijke behandeling van politieke partijen is een overtreding van de UVRM en dus moeten de goedkeurders van deze wet zelf vervolgd worden wegens overtreding van de UVRM.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() das inderdaad het belangrijkste van heel de zaak in dit geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grappig... de democraten hebben toevallig weer de mond vol over de vrije meningsuiting...
Ik geef ze volmondig gelijk, de mestkevers! Spijtig dat de heer Fillet "zo'n kans laten liggen heeft" en het nu mag uitleggen in de rechtszaal ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() tja, jullie rooie ratten kunnen er niet tegen dat 1/5 van de Vlaamse bevolking wordt gehoord.
Een democratische partij verbieden is pas ondemocratisch. Jullie vergeten allemaal blijkbaar heel snel hoe Willy Claes genezen is van Alzheimer tijdens zijn proces. Of hoe onze huidige minster VDB 2 miljoen frankskes heeft gebruikt om zich op te warmen aan een open haard??? Om nog maar te zwijgen van de helicoptertjes...... JULLIE ZOUDEN GEEN GELD MEER MOGEN KRIJGEN!!! Enkel van jullie leden, maar niet meer van ons, de belastingbetaler!!
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het nu zo moeilijk te vatten dat er mensen zijn die veel belang hechten aan de democratie zonder enig partijbelang in het achterhoofd? Maar neen, wat doet Bekrompen Paulus? Hij scheert ze allemaal over dezelfde kam en rolt zich verder in zijn eigen zo belangrijke Grote Gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrije meningsuiting, ok, maar kom dan niet om de haverklap zeuren dat ze je een mestkever of een nazi noemen. consequent zijn, daar gaat het om. En als ik de bijdragen van vlaams blokkers lees, dan valt het gebrek daaraan vrij zwaar op.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Paulus noemde gij mij ne Vlaams Blokker ?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaf het cordon-sanitair af en de VB-muren vallen uiteen. Ik zie al direct een splitsing tussen de rechtse en extreem-rechtse vleugel. En dan .. lap ... VB1 en VB2 halen elk nog de helft van de stemmen. Dada ! Dan zijn we waar we moeten zijn ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |