![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zonet gehoord op het nieuws : 62 % pro kartel.
Wel, wel, dat had ik niet verwacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de werkloosheid plots daalt weten we meteen de oorzaak.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Waanzin, nu is het gedaan met de N-VA.
CD&V weet nu dat ze kunnen doen wat ze willen dus N-VA heeft niets meer te zeggen in het kartel. Vele kiezers zullen telerugesteld zijn. En paars zal het kartel vierkant uitlachen. 5 minuten politieke moed... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was toch duidelijk dat de NVA eieren voor haar geld zou kiezen.
Heb jij niet gehoord hoe aangeslagen Wart De Bever was na de breuk?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Voor mij stelt de NV_a vanaf heden helemaal niets meer voor, ze kunnen het nu totaal vergeten, ze zijn hun geloofwaardigheid TOTAAL kwijt door in kartel te gaan met de tsjeven die hen nu volledig in hun macht hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja. Ik ook niet toen ik las dat ie men een daverend applaus werd verwelkomd. Hmmm. Nogal een contrast vind ik met het resultaat. Was het trouwens een geheime stemming of niet? 62% is ook niet zo'n grote meerderheid over zo'n belangrijke (?) beslissing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is geschift. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() en maar lachen met spirit en Vivant...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat er al een aantal partijleden waren uitgestapt. Het was kiezen voor een onzekere vs een zekere toekomst. En ze hebben uiteraard eieren voor hun geld gekozen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik een fan ben van de heer Dedecker maar dat was dacht ik duidelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Er is één belangrijk verschil: spirit en Vivant zijn quasi onbestaande clubjes.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk kunnen ze vanaf nu genoeg tjseven overtuigen om voor hen te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat De Wever nu niet meer komt vertellen dat N-VA een zelfstandige partij is, het is gewoon een klein en te manipuleren aanhangsel van de tjeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ze hebben voor winst op korte termijn gekozen en daarmee hun partij de afgrond in gereden. Stel nu even het absolute doemscenario: CD&V dumpt hen na de verkiezingen. Wat zijn ze dan nog waard? Staan ze ook alleen, en met de reputatie van onbetrouwbaar te zijn. Dat gaat pas goed werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() idd extra munitie voor het Vl Belang om de meelopersmentaliteit van de NVA nog meer aan de kaak te stellen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Mmh. Het is strategischer dat niet te hard te benadrukken, hoor...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hopelijk voor hen, ja. Als het zo doorgaat kan het mij niks meer schelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |