![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een mens komt wat tegen op deze mistige winkeldagen .
Moest ik naar de bloemenwinkel om hyacinten . Vroeg dat mens : Is het voor eigen gebruik ? Moest ik naar de diamantair . Gelieve aan te bellen ? Jamaar meneer , met die overvallen . Wie overvalt dat ? Moest ik om zaklampen naar de Amerikaanse stock . Ik zei : wij gebruiken dat als kerstverlichting . Vroeg die kalle : Is dat echt ? En dat is verbaasd dat ze al eens failliet gaan . En die schuldenberg een leven lang meezeulen . En dat ze niet kunnen genieten van een sociaal steunfonds . Wat is dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De middenstand betaalt het land
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mia heeft het licht gezien, ze zegt niemand gaat verloren. Steren komen, steren gaan, aleen Elvis blijft bestaan. Mia heeft nooit afgezien, ze vraagt .....
Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 23 december 2006 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Am, G, C
F, G, C :music: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
'de middenstand regeert het land, beter dan ooit tevoren, mia heeft nooit afgezien ze zegt niemand gaat verloren'
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En plakken moogt ge ook al bij de middenstand .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In dit land alleszins niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Een gazet moet je trouwens ook al niet meer kopen als je naar de middenstand gaat , die weten alles .
En ze geven je altijd gelijk . Niets dan voordelen aan de middenstand dus . En dan vergeet ik nog de bonnekes voor de jaarlijkse eindejaarsactie ! Laatst gewijzigd door Kaffer : 24 december 2006 om 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |