![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Hitler in Duitse komedie aan drugs verslaafd en gestoord kind
![]() Citaat:
![]() Ik ben benieuwd hoe de linkse propaganda gaat reageren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is één ding wat weinigen weten en dat is dat den Dolf een verdienstelijk stand-up komieker was. If only stand-up had been an art back in the day, if only.
![]() http://www.planetboredom.net/video.php?id=1897
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 januari 2007 om 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik denk het niet. Is uw profeet soms A.Hitler ?
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Grappig om dit nu te lezen. Gisteren heb ik gekeken naar de Duitse versie van Mel Brooks' satirische film "History of the World".
Op het eind van de film wordt reclame gemaakt voor het (nooit gerealiseerde) vervolg "History of the world II", waar normaal gezien in de originele versie een scene "Hitler on ice" met een op Tsjaikovsky sierschaatsende Dolf wordt getoond. Deze scene werd er voor het Duits publiek mooi uitgeknipt. En nu dit. Hmmm tijden veranderen blijkbaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar denkt de regisseur dat hij het warm water heeft uitgevonden, want het genre is meesterlijk beoefend door Mel Brooks. 'Springtime for Hitler' was bvb. een schitterende prent! In hetzelfde genre: 'To be or not to be'; ook zo'n klassieker. Als ik de korte inhoud hierboven zo lees, dan komt me dat vooral véél te ver gezocht over.
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Voor een land waar men op bv.: modelbouw nog geen hakenkuis mag tonen daar dit storend zou zijn voor een bepaald gedeelte van de bevolking, wordt allemaal deftig afgeplakt. Bewijst dit gedeelte van de bevolking nog maar eens dat wanneer het in hun kraam past, allemaal niet zo storend is en zeker niet als men de mogelijkheid zou kunnen hebben eraan te verdienen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hitler lijkt hoe langer hoe meer big business dan een politieke figuur te worden. Jammer genoeg kunnen we hem zelf niet meer vragen wat hij er van zou denken. Eigenlijk zou ik toch eens willen weten hoe de reactie van de führer op deze prent zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die affiche doet mij denken aan Marlboro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |