![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is hans van BUB want volgende week mag men daar vragen aan stellen,en ik ken de man of vrouw met de partij BUB niet Kan iemand mij wat duiding geven AUB? tword mss mijn nieuwe partij wel.......
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 januari 2007 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst geen al te moeilijke of kritische vragen stellen aan de man, want voor je het weet is hij weer gaan lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Is vraag nummerke 56.895 trouwens al beantwoord of zijn er nog 56.894 wachtenden voor je?
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Steeds Belz met een hoofdletter schrijven en als je over Vlaams spreekt altijd Vlaemsch schrijven en je wordt zijn dikste vriend...
En als je nog VlaamSSche schrijft dan doet hij je binnen.... als je dat graag hebt natuurlijk....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
iemand de email van het guinnessbookofrecords...... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat nen rechtse gast- of nen linkse gast?
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Links.
Behalve op het gebied van Communautaire discussies, daar is hij nogal erg rechts - integratietest voor Vlamingen die in Vlaanderen willen wonen, uitzetten van Vlamingen etc.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik vind hem eerder een soort trieste Franco-kloon...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Fransdol belgicist ofzo, veel beter kan ik hem niet klasseren.
Of Hans links of rechts is weet ik niet, over hun sociale en economische standpunten is niet veel bekend. Ik geloof dat Hans of een andere bubber een paar maand geleden poste dat ze over zaken als euthanasie en abortus geen standpunt innemen. Veel verder dan "België unitair!" en "Leve de koning!" gaat het niet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Persoonlijke topics over forumleden zijn toch verboden? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hans Van de Cauter,leer het forumregelement lezen ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u een gedwee man bent die alle zottigheden van Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand slikt, kan de bubbelclub inderdaad wel eens uw "partij" worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige is de man zo Fransdol als iets: hij vindt dat Duits maar een derderangstaal moet worden in België en dat het Frans een wereldtaal is dat ruim het boerentaaltje overstijgt dat het Nederlands uitmaakt (dat weten weten door een uitspraak van een voormalig BUB-lid). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Een franskiljon en dus een goede Belg.
![]() |
#17 |
|
![]() Hij draagt nu twee hoeden, blijkbaar.
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Mag Hans dan wel twee nicks hebben?
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Hans is nationale voorzitter van BUB als ik het goed begrijp,en BUB is de enige Belgische partij?
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat eerste klopt, het tweede evenwel niet. Naast de bubbelsmurfenclub bestaan er ook nog enkele andere reactionaire clubjes die menen dat een unitair België weer mogelijk zou zijn.
|
![]() |
![]() |