![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Vandaag begint het proces tegen de dader van de mislukte zeldmoordaanslag op de Londense metro van 21 juli 2005.
In verband hiermee wordt een video opname vrijgegeven waar die mislukte aktie wordt getoond. Zie NOS journaal van 10:00. Het gedeelte van belang begint 4 min en 50 sec later. Wat vinden de samenzweerdersliefhebbers hiervan?
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Allemaal de NWO !!!!
http://groups.google.nl/group/nl.pol...7f44c8e2b3e7a1 Laat de complotten maar komen ![]() PS: Linkje naar de bbc : http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6291943.stm
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 24 januari 2007 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want zoiets is onmogelijk en in't verleden nog nooit gebeurt hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
kijk bvb eens naar wanneer die gast naar buiten loopt, hij draagt nie eens z'n rugzak dat doet iemand die 2 plaatsen achter em loopt.. is da van "hé uw boterhammen" ofzo? Ik zou denken dat je zo'n zak beter laat staan.. maar wie ben ik hé ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
7/7: Mind The Gap
Laatst gewijzigd door exodus : 24 januari 2007 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is: wat vindt gij van die video?
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik vind het niets van. Wat zou ik er wel moeten van vinden? Is het bewijs ofzo? Bekijk toch maar eens 7/7 the mind gap. Veelzeggend dat je aan een nietszeggend filmpje veel meer waarde hecht dan een een docu van 40 minuten vol met informatieve feiten.
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb mij nu nog niet echt met deze zaak bezig gehouden en kan dus ook niet over deze zaak specifiek een bijdrage leveren. Toch heeft deze zaak al een aantal interessante feiten opgeleverd.
Citaat:
Laatst gewijzigd door MURRAY : 24 januari 2007 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En nogmaals komt gij hier af met 7/7 terwijl het hier gaat over 21/7/2005. Ik heb die zogezegde docu niet bekenen en zal ze ook niet bekijken. Ik ben het beu steeds doorverwezen te worden naar ellenlange films waar de beelden niets te maken hebben met het onderwerp of staan er in die 'documentaire' beelden van de daders of beelden die de samenzwering bewijzen. Geef mij een tekst en ik zal die lezen (als die tekst maar niet te lang is gezien mijn gebrekkige kennis van het Engels) Als ge nog de moeite neem om te reageren, reageert dan op mijn bericht over het proces en de betrokken video. En kom niet af met 7/7, 9/11, Madrid, Pearl Harbour en de Rijksdagbrand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.daanspeak.com/LondonAttack01.html
Laatst gewijzigd door exodus : 25 januari 2007 om 09:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Exodus, en ik bedoel dit ernstig, ik bewonder jouw hardnekkigheid.
Die rare kronkel in jouw denkpatroon bestaat nog bij andere mensen, maar het zo lang uithouden en zoveel uren steken in jouw onvoorwaardelijk geloof, of laten we het noemen een onvoorwaardelijke ongeloof, is lovenswaardig op zich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |