![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() CANNABIS Uit een studie van de Verenigde Naties blijkt dat Marokko jaarlijks ruim 47.000 ton cannabis produceert. Zo'n tweederde van de boeren in het Rif-gebergte zou cannabis verbouwen. De totale productie van 47.000 ton levert ruim 3 miljoen kilo hasj op en vertegenwoordigt in die vorm volgens schattingen een waarde van bijna 10 miljard euro. Het grootste deel van de productie is bestemd voor de Europese markt. Ondanks herhaaldelijk aandringen weigert de Marokkaanse overheid op te treden tegen de cannabisteelt. Indien Marokko in de boosheid blijft volharden, is het Vlaams Blok in ieder geval van oordeel dat de ontwikkelingshulp die dat land nog steeds ontvangt, onmiddellijk moet worden stopgezet. Vlaams Blok-voorzitter Frank Vanhecke heeft aangekondigd terzake het nodige parlementaire initiatief op te starten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ook dit initiatief zal waarschijnlijk weer op een sisser aflopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zou alvast 't één en 't ander verduidelijken. Wat zeg ik nu? Alsof dat niet dagelijks gebeurt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() mmm laten we dan ook alle brouwerijen platleggen waar ze de alcoholische drugs produceren? Ik ben van oordeel dat die ontwikkelingshulp, mits goed uitbesteed, net die cannabisteelt zal verminderen. Daarom ben ik tegen het stopzetten van de ontwikkelingshulp. België geeft trouwens slechts 0.33% vh BNP aan ontwikkelingshulp, terwijl dit volgens internationale akkoorden 0.75% zou moeten zijn. Bij mijn weten volgen echter alleen de scandinavischen landen dit akkoord.Het geld moet aan projecten gegeven worden die de beschaving daar ten goede komen, en dus niets met cannabisplantages te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ontwikkelingssamenwerking moet hoe dan ook opgedoekt worden, cannabis-vuiligheid of niet. We kunnen dat geld goed gebruiken om te investeren in defensie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen Cannabis eerst.
We kunnen het verlies van binnenlandse devizen aan de vuige cannabisimport makkelijk compenseren door gewoon de Nederwiet techniek over te nemen. Iedere Belgische Blower eigen kweek. Kost minimaal, en vooral dan besteed aan inlandse producten.Die men dan gebruikt voor de kweek van dat stuk onkruid.
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Veel te lui om zich fysiek te ontspannen, zijn die cannabisgebruikers.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herr Fritz,ooit al in de tuin gewerkt?
Als je maximaal rendement wil hebben van je onkruid, dat vergt moeite hoor.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"blowing in the wind " B Dylan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hola Hola, je mag niks verbranden in je tuin.... Dat mag niet van de groenen.
Oproken en alle vetzakerij in je longen verzamelen... dat mag wel.