![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ludwig Vandenhove (sp.a) - 22 tot 28 januari ° 10/12/1959, Burgemeester Sint-Truiden (1995-), Senator voor de sp.a sinds 2003, zetelt onder meer in de Commissie voor de Justitie. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geachte heer Vandenhove,
Steve Stevaert heeft meegeschreven met het nederlandse PvdA-programma, iedereen kent de uitspraken van Tobback over de historische vergissing van 1830 en uzelf bent prominent spreker geweest op een congres over het Vlaams-Nederlands cultureel verdrag. Hoe ziet u in de toekomst de samenwerking met Nederland? Bent u voor een verdergaande Benelux, eventueel leidend tot wat we voor het gemak 'Verenigde Nederlanden" noemen? Vindt u dat we daardoor tesamen een steviger stem kunnen hebben in de EU? En dichter bij huis: Gaat u de samenwerking met de PvdA continueren of eventueel zelfs verder uitbreiden? Komt Wouter Bos jullie nog helpen met de komende verkiezingen? |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik voorstander van een verdere samenwerking in Benelux-verband in het algemeen en met Nederland in het bijzonder. Dit geldt ook voor de samenwerking sp.a - PVDA. Zelf bereid ik in dit verband bijvoorbeeld een aantal initiatieven rond het thema veiligheid voor. Of Wouter Bos in de campagne zal opduiken, zullen de 'marketing-jongens' nog wel uitmaken. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Beste Zover zie ik het niet komen. Ik zie het eerder op meer vrijblijvende basis en functioneel, bijvoorbeeld rond bepaalde dossiers. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Jammer, ik had op meer gehoopt. Ik troost me met de gedachte aan de eerste zin van uw vorige bericht. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Laten we eerst functioneel en efficiënt samenwerken. Meer kan later nog altijd. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
|
![]() |