![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voor een multi-etnisch Vlaanderen? | |||
Ik stem VB en ben voor een multi-etnisch Vlaanderen! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 15,22% |
Ik stem VB en ben tegen een multi-etnisch Vlaanderen! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,39% |
Ik stem niet op VB. |
![]() ![]() ![]() |
31 | 67,39% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaanderen dat wel gastvrij en multi-etnisch kan zijn, maar waar maar één leidcultuur kan zijn en dat is de Nederlandse, de Vlaamse cultuur en dat is de onze!
Bruno Valckeniers |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten andere Vlaanderen IS multi-etnisch : er wonen franstaligen , joden , arabischsprekenden , turken , nepalezen , sikh's enz... Iedereen is welkom in vlaanderen . Maar nederlands is de enige bestuurstaal. Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 18 januari 2007 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen moet voorbehouden zijn aan de vlamingen en is alleen gastvrij voor vreemdelingen die hier tijdelijk verblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Kijk eens, begrippen als Vlaming/vreemdeling en vlaamse/ethnische cultuur worden echt wel teveel gratuit gebruikt... zo was bijvoorbeeld 30 jaar geleden spagetti nog bijna 'exotische keuken', terwijl niemand er nog zo over denkt vandaag, het is 'Vlaams' geworden.
De cultuur en eigenheid is dus zeker niet statisch, evolueert naar nieuwe vormen en is in voortdurende uitwisseling met andere culturen en identiteiten. Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 18 januari 2007 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Uw vrees voor een 'Islam-staat' denk ik dat u kan u opbergen met een beetje wiskunde: er zijn naar schatting 350 000 tot 380 000 moslims in België (cijfers van website KUL)...de radicalisering onder deze bevolkingsgroep moet zeker geminimaliseerd worden, maar als ik nu zou stellen dat 1op4 van deze moslims hier een soort Sharia zou willen invoeren (die cijfers zullen sowieso véél lager liggen), dan kom je nog niet eens aan 1% van de bevolking die een 'islam-staat' zouden voorstaan. Dat is ongeveer een even groot percentage mensen dat op een marxistische revolutie zit te wachten en ik denk niet dat we daar zeer angstig voor moeten zijn in België, dus waarom niet voor een handjevol gekke communisten en wel voor een handjevol gekke moslims?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() misschien kan u mij dan eens gaan zeggen wat u gaat doen met die 800000 nieuwe belgen, die honderdduizenden anderen allochtonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() ik stem vb en helaas bestaat al een multi-etnisch vlaanderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus voor de topicstarter kan iemand die niet op het VB stemt geen uitgesproken mening geven over het onderwerp van deze vraag? Van zwart/wit denken gesproken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk wel, maar ik wil gewoon even zien hoe de kiezers denken over de nieuwe marsrichting van hun partij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt op dat disproportioneel weinig VB'ers op deze poll stemmen: zijn ze bang om te moeten kiezen tussen het openlijk de partij afvallen, of anderzijds over te komen als soft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() de partij heeft al lang gezegd dat er inderdaad een multi etnische samenleving bestaat, en dat er in de eerste plaats een goed integratiebeleid moet gevoerd worden en niet een massaal uitwijzingsbeleid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik deel de mening van Valckeniers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd van 'hand in hand terug naar eigen land' is definitief over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Toch maar vreemd dat slechts 5 VB'ers hebben gestemd...
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem niet en het kan mij niet schelen.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan die reply?
|
![]() |
![]() |