![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit het extreem-rechtse, neo-conservatieve dagblad, The Financial Times:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.ft.com/cms/s/aa8d01c8-b7c...0779e2340.html Wordt het niet eens tijd dat onze Europese leiders de Angelsaksische oorlogsmisdadigers tot de orde roepen en berechten? De Angelsaksische As is in Irak werkelijk elke internationale rechtsregel met de voeten aan't treden. Schandalig gewoon. Het wordt tijd dat we de Angelsaksen echt aanzien voor wat ze zijn: onze ultieme vijand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() who cares?
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Pas maar op dat jij straks de ultieme vijand van de staatsveiligheid niet wordt. Dat zou pas lache zijn. Chavez is zeker uw ultieme bondgenoot als ik me niet vergis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die spreekt zich in ieder geval duidelijk uit over de miserie en de hel die de VS Irak gebracht hebben.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Heren, heren toch! Het heeft geen enkele zin elkaar voor iets uit te maken. Niemand had enige invloed op de besluitvorming van G.W Smirk. Derhalve was zijn hemeltergende dwaasheid, c.q. criminal act eveneens niet te stuiten.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik leer elke dag een nieuw woord. "Ignoreren" voor vandaag. Iets fout met "negeren" ofzo (of is dat racistisch omdat het woord neger er in voorkomt)?
![]() |
#9 |
|
![]() Er is op dit ogenblik een veel te grote symbiose tussen de Amerikaanse maatschappij en de Europese om tot een breuk te komen.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Syrië en Jordanië hebben sinds het begin van de oorlog in Irak tesamen zo'n 4 miljoen Iraakse vluchtelingen opgevangen aan hun grens met Irak. Deze 2 landen krijgen hiervoor geen enkele steun. Dit kan je toch niet normaal vinden? Het wordt tijd dat de Britten en vooral de Amerikanen hun verantwoordelijkheid opnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Gelieve geen moeilijke vragen te stellen a.u.b. Of met de wijze woorden van de vorige eerste minister ( ge weet wel die eens gans tv scherm kon vullen met zijn persoon) "geen commentaar" en alles liep rustig verder kwestie asielbeleid in het honderd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind die mentaliteit van jou eerlijk gezegd nogal kinderachtig. Vertel mij dan eens hoe Syrië en Jordanië Europa kunnen helpen met de opvang van vluchtelingen... Laatst gewijzigd door Djiezes : 9 februari 2007 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vanuit Europa moeten we niet enkel uit humanitaire overwegingen die mensen hulp bieden, maar we moeten het ook om politieke overwegingen doen. Die hulp kan bijdragen tot een groeiend vertrouwen tussen de Arabische wereld en Europa en dat kan heel wat positieve gevolgen hebben. In de lijn van je reactie denk ik bijvoorbeeld aan het feit dat de stroom vluchtelingen die vandaar in Europa heil komt zoeken wordt geminimaliseerd. We moeten ervoor zorgen dat die mensen terug naar huis kunnen, daar helpen we niet alleen die mensen mee maar ook onszelf.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 9 februari 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ind. they dont care.
R.Fisk had ook zo een standpunt. Volgens mij ligt het voor een groot deel aan de media. ( they also dont care. )
![]() |
#20 |
|
![]() Is vluchten geen vorm van vrijheid!? Dus zijn de Amerikanen echte bevrijders?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |