![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Omdat er overal ter wereld debielen rondlopen, die u mateloos ergeren, en ook op dit forum, krijgt u hier de kans ze publiekelijk te noemen.
Als een moderne variant op de middeleeuwse schandpaal, mag u hier naam en toenaam vermelden van al wie u een doorn in het oog is. sappige details, redenen en andere vuile truken mogen natuurlijk ook vermeld worden: ken geen genade. Om het geheel vlotjes te laten verlopen binnen het kader van de legaliteit van dit forum (geen persoonlijke dingen en zo) heb ik ook een clausule ingelast: art. 1 van het reglement van deze topic zegt: Al wie hier post onderwerpt zich aan dit reglement, en gaat in het bijzonder akkoord met art. 2 art. 2 van dit reglement zegt: Het spreekt voor zich dat elke nickname hier vermeld louter verzonnen is en als metafoor dient. Zodoende is elke gelijkenis van naam of karakteristieken op louter toeval gebaseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik steek alvast van wal: Mittgard vind ik een ongelooflijke debiel. Altijd maar over die onnozele freya bezig zijn, serieus: zoek u een lief mittgard: ZOEK U EEN LIEF!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Omdat de moderatoren* op dit forum meestal wat traagjes van begrip zijn wens ik nogmaals te verwijzen naar mijn art 2 van mijn home-made topicreglement.
* een veralgemening, dit om niet persoonlijk hoeven te zijn en dus geen inbreuk op het forumreglement te veroorzaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Boeiend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik vind Erwin Vervecken een loser.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#7 |
|
![]() Ga door Maximus
![]() |
#8 |
|
![]() deb..
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou uw art.2 ook gelden voor een eventuele Nickname van een moderator ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk! Mijn systeem is perfect sluitend!
Overigens verwijs ik u graag door naar de "Grote Excusestopic" |
![]() |
![]() |