![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hugo Coveliers (VLOTT) - 29 januari tot 4 februari Senator, Antwerpenaar, liberaal. Behaalde de diploma’s van doctor in de rechten en licentiaat criminologie aan de Rijksuniversiteit te Gent. Is advocaat aan de Antwerpse balie. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De anti-zionistische Jood Norman Finkelstein beschrijft in zijn boek "De Drogreden van het antisemitisme" hoe de oprichting van Israel samenging met een ethnische zuivering en hoe de overgebleven Palestijnen systematisch worden misbruikt door Israel. Het boek citeert tal van mensenrechtenrapporten* die de meest gruwelijke schendingen van de mensenrechten rapporteren. Een greep hieruit :
Waarom bent u een voorstander van dit misdadige regime dat met maffia-praktijken de internationale gemeenschap chanteert om dagelijks de grootste schendingen van de mensenrechten te kunnen plegen? * van organisaties als oa het Israelische B'Tselem, Human Rights Watch en Amnesty International |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen hierop !
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() "Iran sponsort absoluut terrorisme. Daarover bestaat geen enkele twijfel ", zei Blair tegen een parlementaire commissie. Hij schaart zich daarmee achter de Amerikaanse president Bush, die dezelfde mening is toegedaan." komaan, ik moet die falers geloven of wat? Is die beschuldiging trouwens net zo gegrond als de arsenalen massavernietigingswapens in Irak? beschamend hé. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Ze maken een knoeiboel van hun buitenlands en hun binnenlands beleid, en beiden zijn meer dan ongewenst op het einde van hun legislatuur (Britten willen vroegtijdig van Blair af, en populariteit Bush op historisch dieptepunt) |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bush is verkozen met het grootste aantal stemmen ooit uit de Amerikaanse geschiedenis. Qua populariteit zal hij als een reus de Amerikaanse geschienis ingaan.
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de eerste verkiezing weet ik de details niet, maar herinner ik mij wel de geruchten over kiesfraude. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij was Bush op het nippertje verkozen. In 2000 heeft bijvoorbeeld ongever éen vierde van de Amerikanen een stem aan hem gegeven. DRIE VIERDE dus NIET. |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Van mij mag Iran ook kernwapens hebben en dat meen ik.
Ik zal - wanneer Iran kernwapens bezit - echter geen verontwaardiging tentoon spreiden nadat een al dan niet nucleaire pre-emptive strike op Iran werd uitgevoerd. U wel? Trouwens, laat ze daar maar lekker veel geld aan dat nucleair programma besteden zodat de oppositie door groeiende, volkse ontevredenheid groter wordt. Het verzwakt enkel de positie van de Iraanse president waarvan de vlam nu al op een laag pitje brandt. Citaat:
Iran is momenteel misschien geen oorlogvoerende staat, maar haar leider is alvast oorlogzuchtig genoeg om er dat binnen de kortste keren van te maken.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 5 februari 2007 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
ALs over de inhoud: er is geen etnische zuivering, er wonen meer arabieren in israel dan ooit ervoren en de meeste onder hen zijn gemiddelde rijker dan de arabieren in omringende landen. Folteringen en verdachten onbeperkt vasthouden zijn aanklacht zijn bij wet al vele jaren verboden . Huizen worden niet afgebroken met mensen erin, net zoals IDF soldaten niet kinderen voor hun plezeier afknallen, indien dit toch zou gebeuren worden deze personen aangeklaagd. [FONT=Arial][SIZE=2]Israel breekt idd huizen af en valt idd militaire(niet politieke) doelwitten aan zonder al te veel op te letten op de omstaanders en hierin zijn ze verkeerd. Dit gebeurd echter meestal NA aanslagen van terroristen op israel zelf en op de verantwoordelijken van die aanslagen.[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]Als op [/FONT][FONT=Verdana]Norman Finkelstein : onbetrouwbare auteur, veel van de auteurs die hij gebruikt in zijn boeken zeggen dat hij hun teksten uit context roept, verwijten hem een tunnelvisie en dat hij de verwijzingen in zijn boek verzint .[/FONT]
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |