![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de extremist Abou Jahjah uitgewezen worden wegens het ondermijnen van de westerse democratie en | |||
Ja! Zo snel mogelijk! |
![]() ![]() ![]() |
22 | 75,86% |
nee, laat hem maar in België z'n radicale moslimprincipes botvieren! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 24,14% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zelfs in Nederland weten ze al wie Abou Jahjah is en dat hij een groot, potentieel gevaar is voor de westerse democratie. En dat hij zo snel mogelijk moet gestopt worden vooraleer we allen ten onder gaan aan z'n radicale moslimtheorieën!
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Als hij een deel van de moslims vertegenwoordigt heb ik daar geen probleem mee dan zijn die ook al niet verplicht om op een partij te stemmen die ze niet mogen. Begrijp mij nu niet verkeer ik zie de DMP ook niet zo goed in de regering zetelen (als dat er ooit van komt) maar het geeft sommige allochtonen en autochtonen moslims weer iets om in te geloven. En dat neemt hun gedachte dan weer weg van het racisme en discriminatie dat vaak tegen hun word gebruikt.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind niet dat hij moet worden uitgewezen om de reden waarover de poll gaat. Iemand om zijn ideeëngoed uitwijzen is geen logische actie van een democratisch bestel.
Indien hij echter op illegale wijze de bElgIsche nationaliteit heeft verkregen dan betekent dat dat hij onwettig bElg is geworden. Die reden vind ik wel valabel om hem de bElgIsche nationaliteit terug af te nemen, en hem uit te wijzen. Op één of andere manier laat men hem daarover met rust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat onderscheid Dyab Abou Jahjah van het Vlaams Blok
![]() Uiteindelijk vormt het extremistisch,racistisch en facistisch Vlaams Blok met haar 761.000 stemmen een grotere bedreiging voor onze samenleving dan die paar honderd aanhangers van Dyab Abou Jahjah. Daarom vindt ik het positief dat het proces tegen het Vlaams Blok te Gent wordt overgedaan,waar men de rechters minder snel kan intimideren. Het Vlaams Blok is een blok aan het been van de Vlamingen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik bedoel wel de reden die wordt aangehaald in de poll. "Moet de extremist Abou Jahjah uitgewezen worden wegens het ondermijnen van de westerse democratie en waarden" Als de democratie niet sterk genoeg is om zichzelf in stand te houden is dat haar probleem. De democratie in stand houden door ondemocratische middelen te hanteren druist volledig in tegen... de democratie, waardoor het per definitie geen democratie meer is. Daarom stem ik niet in deze poll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() "Moet de extremist Abou Jahjah uitgewezen worden wegens het ondermijnen van de westerse democratie en waarden"
Moet het Vlaams Blok uitgewezen worden wegens het ondermijnen van de Belgische democratie en waarden?
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie
![]() |
![]() |
#12 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik wil hier gewoon aan tonen dat de AEL een ondermijnende organisatie is die de samenleving grote schade kan veroorzaken!
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Deze man moet direcht teruggestuurd worden naar zijn eigen land. Hij vormt een gevaar voor elk volk, jammer genoeg ook voor zijn eigen volk, daarom moest hij daar waarschijnlijk ook weg. Kortom de wereld is beter zonder Abou Kaka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Domme pol.
Je vergeet dat Jaja in Nederland bekender is en meer aanhang heeft dan in België. In België is het fundamentalisme onder de jongeren blijkbaar minder groot. Is dat geen goed nieuws? Dat Jaja niet geliefd is bij de meerderheid van de moslims in ons land is een feit. Dat het AEL in dezelfde politieke hoek zit als het Blok (extreem rechts dus) lijkt mij ook een feit. Je mag me het tegendeel bewijzen. Jaja wordt een gevaar als je hem groot maakt. En daar is het Blok goed mee bezig door hem telkens als zondebok naar voor te schuiven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk schuiven ze "hem" telkens naar voor als zondebok telkens ze in al die programma's op de televisie uitgenodigd zijn. Wist je trouwens dat het Vlaams Blok tevens verantwoordelijk is voor het op de rand van uitsterven staan van walvissen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |