![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Belgen kampioen in rijdend vrijen
![]() Volgens een peiling van autoconstructeur Opel heeft 69 procent van de Belgen al seks gehad in een auto. 21 procent daarvan beweren dat dat tijdens het rijden gebeurde. Daarmee zijn wij absolute recordhouder. Het Europese gemiddelde ligt tweemaal lager. 40 procent van de ondervraagden verkiest de parkings langs de autosnelwegen voor hun seksuele avontuurtjes in de wagen. Op de twee plaats komen de veldwegen (38 procent), op drie de bossen (35 procent). 53 procent werd al betrapt tijdens het vrijen. Voor de peiling werden 600 personen ondervraagd via het internet. http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=homeArt12
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() artikel uit het hln zeker?
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Potjandorie! Ik ben sexueel een Belg!
![]() Ik heb ook seks gehad in de wagen langs de autosnelweg, op een veldweggetje, in het bos en in een rijdende auto. Bovendien ben ik ook al betrapt geweest in het bos door een ander koppel die vast en zeker hetzelfde van plan waren. Wie eerst komt, eerst maalt! ![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 31 januari 2007 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Nie moeilijk, we staan waarschijnlijk ook statistisch het meest in de file en hoe je't ook bekijkt: er moet leven in de file zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL
Hopelijk stond dit ook in die mail van Dedecker aan HLN. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jep, ik ben erbij
![]()
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal wel naief zijn, maar seks in een rijdende auto: houdt dat dan in dat de chauffeur actief meedoet?
![]() Kan ik me moeilijk voorstellen, tenzij je een blowjob gelijkstelt met seks... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 februari 2007 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Tja, in een presidentiële limousine kan je al gauw een orgie gaan organiseren, niet?
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |