![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Die voor vrijheid van meningsuiting zijn ???
http://www.volkskrant.nl/buitenland/...ed-spotprenten Het blijkt, uiteraard, maar weer eens dat alle moslimorganisaties in deze rechtzaak zich vierkant tegen vrijheid van meningsuiting zetten. Dus vanavond verwachten we weer een betoging van alle gematigde moslims in alle grote wereldsteden zeker ? Of zijn er soms geen gematigde moslims ? En ben ik nu racist dat ik zoiets vraag ? Vertel eens. Ondertussen nog steeds geen nieuws van die nederlandse moskee die zei dat de islam moslims verplicht 2 nederlandse cabarettiers af te maken. Ze gingen toch zeggen dat dat niet zo is ? Islam = samenzwering tot moord. 480 maal wordt er in de koran om moord geroepen. Laatst gewijzigd door tomcpp : 8 februari 2007 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Duidelijk weer niemand bereikbaar. Toch vreemd dat al die "tolerante" gekken zo snel hun kwek dichtdoen als er echt iets gebeurd he ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() U heeft overduidelijk de Nederlandse media niet gevolgd.
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De tolerante gekken waren aan het werken. Je moet begrijpen dat we u ook niet elk moment van de dag aandacht kunnen geven.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 februari 2007 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meesten zijn uw islamzever gewoon grondig beu en hebben misschien door dat negeren de beste oplossing is. Ik kan ook topic na topic openen en een of ander geloof tot op het bot afbreken. Het probleem is natuurlijk dat iedereen dit beu geraakt en u begint te beschouwen als een hersenloze nitwit op kruistocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet, ik vind da tom zich eigenlijk wel op een leuke manier verdedigd ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nergens. Ze bestaan niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook niet, waar heeft ie het over?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat weet hij even niet meer. Een artikeltje dat illustreert dat de moslims geen massamoord steunen. Hij vind wel het artikeltje in kwestie even niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen heeft subjectieve media nodig om zijn mening te verkondigen. Sommige mensen maken liever gebruik van een portie gezond verstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Maar wat was er ook alweer mis met die veel te godsdienstige mensen vroeger ?
|
![]() |
![]() |