![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() (zelfde vragen als aan Huge Coveliers, VLOTT)
Geachte, -Wat vindt u van het akkoord in Hoboken, waardoor men steun nodig heeft van het communistische PvdA om een meerderheid te vormen, is dit geen slag in het gezicht van de democratie? -Wat vindt u van het Antwerps bestuursakkoord en het feit dat er geen schepen van veiligheid is maar wel 1 van dierenwelzijn? -Verwacht u dat er een goed bestuur zal zijn de volgende zes jaar? -Bent u teleurgesteld over de resultaten van VLOTT/VB in Antwerpen? -Wat vindt u persoonlijk van Patrick Janssens? mvg |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Reclameverkoper. Ikke mediamens. Aan mekaar gewaagd dus. mvg Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 5 februari 2007 om 08:06. Reden: overzichtelijker |
||||
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Jurgen zit niet bij de VLD
#5 |
|
![]() Ikke spreekverbod? LOL!!!!!
Ik veeg daar -indien opgelegd- sowieso mijn voeten aan |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Haha.
Schaamte. Om Wat? Niemand weet exact wat de meer of minderwaarde in absolute cijfers van VLOTT was bij de verkiezingen van 2007. Ik KAN dus bijgevolg geen commentaar geven. Zonder cijfers en juiste gegevens zou dit eerder lijken op datgene wat bepaalde media doen. Een vorm van leugens verspreiden. EN dara doe ik niet aan mee ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja goed dat je niet zwijgt, de dag dat je gaat zwijgen zal wrsch pas de dag zijn dat je het tijdelijke hier voor het eeuwige gaat ruilen, hopelijk nog superlang dus.
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zegt voldoende over uw engagement bij het Vlaams Belang.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen Laatst gewijzigd door HFV : 5 februari 2007 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe verklaart u dan de SP.A gezien wordt als uitstekende bestuurders in alle steden die ze besturen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() @ HFV:
Ach ja. Het symbool van 'Freedom of speech' (ikke dus) binnenhalen voor extra stemmen en als ik dan mijn 'Vrije meining uit' dan is het...' geen engagement'? Sorry dat ik niet pas in jouw stalinistische gedachtengang. Geen probleem, je mag voor mij in je intellectuele onderdanigheid knielen....
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 5 februari 2007 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Toen het regime probeerde via processen een volksnationale mening onmogelijk te maken, had men beter een campagne gevoerd uitgaande van dit nationalistische programma zelf (bijvoorbeeld het 70 punten programma) tegen het regime en zich niet baseren op een liberaal principe. Een slogan zou kunnen zijn: Weg met het paarse volksverraad, stem Vlaams Blok ! Een andere: Radicaal en volksnationaal ! Voor een nieuwe ordening ! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 februari 2007 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en zolang je geen uitzicht hebt op een eveneens vetbetaald en gegarandeerd jobke BLIJF je daar ook. |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Verder kan vrijheid van meningsuiting niet meer dan een middel zijn, nooit een doel op zich. Citaat:
![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen Laatst gewijzigd door HFV : 6 februari 2007 om 00:08. |
||
![]() |