![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben al zo een 25 jaar lang politiek vluchteling in mijn eigen land, ..., zelfs in mijn geboortestad Sint-Niklaas.
Alles is zowat begonnen met het feit dat ik mijn herwerking van de nationale actie doorbraak van freddy willockx (U weet wel diegene die de dioxine-crisis naar sint-niklaas bracht en zodoende paars vanaf dag 1 aan de macht hield) niet persoonlijk heb mogen uitleggen voor de toenmalige plaatselijke sp-bestuursraad. Onlangs ben ik weeral veroordeeld tot het betalen van de gerechtskosten daar ik een vraag aan de ocmw-raad had gesteld waarop ik geen antwoord(betekende beslissing) heb mogen ontvangen. Ik had ze zelf niet gesteld was hun verdediging, terwijl copie van mijn betekende vraagstelling aan de ocmw-raad in het rechtsdossier steekt. Fretsjen, want zo noemen ze hoger genoemde in de volksmond, is wel al minister van staat benoemd wegens bewezen poets- & kuisdiensten. Mijn venster-slogans, ultiem recht op vrije meningsuiting, daarentegen blijven dus hangen, zelfs tot mijn eventuele verplichte zelfmoord. Ik maak dit hier bekend naar aanleiding van het kabaal dat hier gebeurt is over het zaterdag jongsleden uitbrengen van een politieke eedaflegging in jette. Het plaatselijk Vlaams-Belang zwijgt hierover vooralsnog ook. Tevens alle belgisch gezinde partijen, waarvan zelfs de oudste en in sint-niklaas gestichte BeB. Tenslotte is de pers en de media corrupt en of lui bij zulke gevoelige zaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Met pilletjes kan men je misschien helpen...
Paranoîa is vervelend neem ik aan, maar ik las toch dat medicatie 't wat verzacht |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Waar blijft de link met de CIA en 9/11?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De link tussen dit onderwerp en zijn titel zou al genoeg zijn voor mij...
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zo een 18 maanden geleden was het de mode dat bij een aanvraag tot mindervaliditeit een ieder minimum 3 maand mocht wachten vooralleer de lege invulpapieren vanuit het ministerie van sociale zaken terecht kwamen bij de aanvrager. Ge zou voor minder pillen nemen en of geestesziek worden. Het verzacht misschien te weten dat tegen deze fascistische praktijken klacht is neergelegd, gezien de politieke ocmw's daar zogezegd niet voor bevoegd zijn! De media vind dit alles maar van tijdelijke aard, zodat de vermelding ervan zelfs niet noodzakelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [een andere uitleg kan natuurlijk overdreven besparingswoede op sociale kosten zijn....] Laatst gewijzigd door filosoof : 5 februari 2007 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() U ontkent uw geestestoestand dus niet... hoe dan ook, ik wens u beterschap en een wat meer heldere toestand toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Iedereen heeft al eens minder heldere momenten. Doch de meeste parlementairen herrinneren zich slechts eenmaal per jaar waar het parlement zich bevind. Gemandateerde politici zijn doorgaans zelfs zo vergeetachtig dat ze hun eigen thuis niet meer terugvinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tijdelijk trage afhandelin?? ![]() 'k heb nog geen enkele aanvraag richting FOD sociale zaken gestuurd die binnen een redelijke termijn is behandeld (redelijk noem ik dan 6 maanden). Nu kun je dat zien als acties tegen u gericht of je kunt gaan beseffen dat de boel nu eenmaal zo draait en dat je maar beter kunt zien dat alle documenten langs uwen kant volledig in orde zijn. Indien je voor het eerste opteerd kan ik enkel aanbevelen te blijven wachten, de uitkering of goedkeuring komt ooit wel en misschien in tussentijd wat effectieve hulpverlening opzoeken en niet enkel rekenen op het geld dat alles maar beter moet maken. Als je u in de tweede optie kunt inleven dan zou ik aanraden stop met wachten en treed zelf in actie je bent immers nog gezond genoeg om aangepast werk of een opleiding te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als iemand om de een of andere reden leefloon-aanvraag dient te doen dan hoeft deze persoon de uitputtingsprocedure van de sociale zekerheid te doorlopen. Omdat ik bewees dat de practische politieke uitvoering van de leefloonwet niet rechterlijk sluiten is ben ik als enige terecht, volgens bovenstaande procedure naar een mindervaliditeit-onderzoek verwezen. En daar ik als alternatieve politieke persoonlijkheid zelfs de kieswet(5% kiesdrempel enz...) ongrondwettelijk vind, enz... ben ik minder-valide gesteld. Ik beschouw dit als zwijggeld om mijn politieke rechten niet aan te spreken. Ten tijden van de D-day's in A'pen was staatssecretaris Quicky zelfs lid van FRoNT-international teneinde praktische kennis op te doen voor een correcte politieke loopbaan. De door FRoNT ondergesteunde vzw triangel zorgde toen tevens voor het Tobback incident. Quicky heeft nadien via via voor een traditionele politieke loopbaan bij de VLD gekozen. Nu is het zelf zover gekomen dat de VLD-Vivant uitgerekend vandaag van armoe beslist heeft om onder een andere naam naar de federale verkiezingen te gaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Waarover gaat dit nu eigenlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op zijn gat.
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! Laatst gewijzigd door FRoNT-international : 7 februari 2007 om 18:04. |
![]() |
![]() |