![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beste meneer Verstrepen, kunt u een sdie "ook al" verklaren? Is er misschien dan toch iets anti-joods bij Vlaams Belang? Laat de partijleiding dat niet toe? Kortom, verlicht mij. Met veel dank, evilbu
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 7 februari 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat hij dit eerder zei omdat volgens hem de vraag bij hem over kwam alsof het VB tegen Joden was.
#3 |
|
![]() Dat is een interpretatie, laat ons hopen dat het dat is.
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk van wel, hij is niet van het kaliber van de Man. ![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak u geen illusies. De Vlaams Blokkers zijn stiekem ook tegen te joden. Dat ligt besloten in hun ideologie. Het is een tijdelijk bestand volgens het adagium: de vijand van mijn vijand is mijn (tijdelijke) vriend. Ik vertaal: de vijand (de islam) van mijn vijand (de joden) is mijn tijdelijke vriend (joden). Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2007 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
(Foutje. Even rechtzetten) Maak u geen illusies. De Vlaams Blokkers zijn stiekem ook tegen de joden. Dat ligt besloten in hun ideologie. Het is een tijdelijk bestand volgens het adagium: de vijand van mijn vijand is mijn (tijdelijke) vriend. Ik vertaal: de vijand (de joden) van mijn vijand (de islam) is mijn tijdelijke vriend (de joden) Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2007 om 12:27. |
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() System stelde :
Citaat:
Zonder haat straat !!! Beste GroeNten. Naschrift. Vóór je hier een oordeel "velt" systemke, moet je de zéér bijzondere houding van de Antwerpenaars tegenover de Joden kennen. Relevantie : voor velen is het "Blok" immers nog altijd een Antwerps fenomeen (syndroom zouden velen hier liever invullen).
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer moet je daar niet achter zoeken. Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2007 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2007 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is alles, meer moet je daar ook alweer niet achter zoeken. Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar systemeke denkt ergens een link te zien met het VB en de weigering van mogelijk groene medemensen die niet door een schepen met hele donkere huidskleur willen worden getrouwd. Van plat opportunisme gesproken systemeke. Ga toch ergens anders janken. Die kras op jullie plaat wordt zo verschrikkelijk afgezaagd!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik probeer iedereen te verdragen. En ik beweer zeker niet dat alle mensen die voor het VB stemmen racisten zijn. Van sommige leiders van het VB ben ik niet heel zeker. Dat is juist.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U vooroordelen tegenover het VB spreken boekdelen. U hoeft gewoon maar eventjes wat rond te kijken. Ik heb zo de indruk dat onverdraagzaamheid done is tegenover Belangers
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat u zich vergist. Moest het waar zijn wat u beweert, dan zou ik gesteld hebben: iedereen die op het VB stemt is een racist. Dat zeg ik dus niet. Maar ik blijf wel bij mijn twijfels over bepaalde leiders van het VB.
|
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Demagogisch als elke andere partij in het liberaal-democratische bestel zal het VB dat echter nooit met zoveel woorden zeggen. Elke stem is immers een stem... "We verloochenen niets", aldus FDW. Jaja... ![]()