![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Verstrepen , mr
Naar het schijnt bent u de stichter van politicsinfo.net . Ben je daar de laatste tijd nog gaan kijken wat het is daar een ranzige boel geworden, het kruim van de VB racisten zit daar vrolijk en openlijk de grootste en ook goorste onzin uit te kramen Was het in uw tijd ook al zo'n "bruin" forum & wat vindt u van de huidige gang van zaken cheers Prien
![]() Laatst gewijzigd door Prien G. : 7 februari 2007 om 15:42. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrijheid van mening is er voor iedereen.
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 |
|
![]() Ik wel wel best eens een discussie willen voeren over de grenzen van vrije meningsuiting (grijns)
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alles moet kunnen (wat niet wil zeggen dat ik elke opinie ok vind natuurlijk)
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Verstrepen , Mr Wat is voor u de grens van friedom of spietsj bek toe joe , sir
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... Open eens een poll, over wie er hier voor het VB stemt. Je zal zien, dit forum is even 'bruin' als politicsinfo. Nu ja, door het feit dat u de termen als 'bruin', 'ranzig' en racisten hanteert. Weten we al van waar de wind komt. ![]() Wie het schoentje past, trekken het aan.... Laatst gewijzigd door De Prof : 7 februari 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men gaat daar niet voor elke 'scheet' klagen en zagen bij de moderators. Ik weet niet of dat vroeger zo was? Daarbij, één van uw uitspraken is altijd geweest: Ik zit veel liever tegenover iemand die zen mening in alle geuren en kleuren verspreidt, dan iemand die stilletjes zwijgt, want dan weet je niet wie er voor u zit. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 7 februari 2007 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Politicsinfo ken ik nog, al ist lang geleden...
Er zijn nog vrije meningsfora, zelfs waarvan de naam hier gecensureerd is... ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
*knip*
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Als de vrije meningsuiting dan toch zo belangrijk is op PI, leg dan eens uit waarom ik daar gebannen ben? Ik heb daar zelfs nooit een officiële uitleg voor gekregen. Ik heb Kristof indertijd gemaild om te vragen of hij achter die beslissing (van Blauwvoet) stond: nooit een antwoord op gehad. Er was een incident met Blauwvoet, dat weinig voorstelde: een discussie over een ingreep van hem die ik met redelijke argumenten met de grond gelijk had gemaakt. Resultaat: permanente ban. Ik kan alleen maar concluderen dat hij een uitgelokte uitschuiver van mij heeft gebruikt om mij eruit te gooien. Op politics.be kan ik tenminste met een gevarieerder publiek discussiëren, met de geruststellende zekerheid dat de mods hier fantastisch werk leveren, zich niet inhoudelijk in de discussies mengen, elkaar controleren en niet harder ingrijpen tegen 'linksen' dan tegen 'rechtsen'. Ik wil gerust aannemen dat het voor een rechtse leuk discussiëren is op PI, maar dat volstaat niet om van een geslaagde site te spreken, hé. 3) Denk je ook niet dat moderators wel eens nuttig kunnen zijn om discussies überhaupt mogelijk te maken? |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit forum heeft één groot nadeel, het is slachtoffer van zen succes. Als je hier niet voldoende online bent, kan je uw topics of reacties gaan zoeken bij het 'oud papier' Of het leuk discuteren is op PI, dat laat ik in het midden. Iedereen doet er zen ding, maar ik heb geen goesting om steeds mee te zeulen met de 'meerderheid' als ik er een andere mening op na hou. Lees men laatste reacties er maar eens op na. ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Mac Don : 7 februari 2007 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | |
Burger
|