![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sta me toe even op zijn Piano's te werk te gaan.
Iedereen denkt dat de AEL staat voor Arabisch Europese Liga. Maar als we er rekening mee houden dat 1. de AEL uit de Arabische wereld komt 2. Het boek van ene A. Hitler nog altijd vertaald wordt in het Arabisch (en naar het schijnt nog altijd gretig aftrek heeft) 3. Als we dan nog weten dat AEL oorspronkelijk een afkorting is die uit de nazi tijd stamt. Zelfs uit de gestapo terminologie. In die onzalige tijd stond de afkorting AEL namelijk voor ArbeitsErziehungsLager. En die AEL's van de Gestapo waren dus leerwerkkampen van de Gestatop. 4. Als we dan denken aan de kreten bij AEL-betogingen : "hamas, hamas alle Joden aan het gas" Als we dan 1+2 optellen en daar dan nog eens 3 + 4 bijdoen dan is hiermede onomstotelijk voor eeuwig en altijd bewezen dat de AEL eigenlijk een nazi beweging is. Met dank aan mijn zoon die mij opmerkzaam maakte op deze afkorting toen hij zijn zoveelste boek over de holocaust las.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Aboe Kaka als den tapijtkruipende Fûhrer en Azuzke als kontsnuffelende Bormann?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaag in humo een pleidooi voor diene sukkelaar
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met mijn legendarische bescheidenheid kan ik alleen maar bevestigen dat ik gelijk heb. Behalve als ik ongelijk heb, maar dan nog heb ik gelijk.
Behalve als mijn vrouw gelijk heeft. Dan heeft zij gelijk en hou ik mijn mond en trek met mijn staart tussen mijn benen naar mijn hok. Waf. 'k vond het in ieder geval goed gevonden. en ik vermoed dat er betere banden te bewijzen zijn tussen de ideologie van de AEL en die van de nazis. Maar dat laat ik aan andere instrumentenbespelers over. Ik vond het gewoon een leuk toeval dat die afkorting ook bestond in nazi duitsland en dat het schijnbaar niemand was opgevallen tot hier toe of misschien wel opgevallen, maar liever niet gezegd werd ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De mosterd komt nog altijd uit Dijon... de miserie uit het Oosten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is die mens al lang dood ? of is dat ook al een merknaam van mosterd ?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
op de groentenmarkt te Gent. Recht tegenover het galgenhuisje! Lekkere zulle! Ook wat duurder, maar ge moet er minder gebruiken ![]() |
|
![]() |
![]() |