Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2004, 12:38   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Sta me toe even op zijn Piano's te werk te gaan.

Iedereen denkt dat de AEL staat voor Arabisch Europese Liga.

Maar als we er rekening mee houden dat
1. de AEL uit de Arabische wereld komt
2. Het boek van ene A. Hitler nog altijd vertaald wordt in het Arabisch (en naar het schijnt nog altijd gretig aftrek heeft)

3. Als we dan nog weten dat AEL oorspronkelijk een afkorting is die uit de nazi tijd stamt. Zelfs uit de gestapo terminologie. In die onzalige tijd stond de afkorting AEL namelijk voor ArbeitsErziehungsLager. En die AEL's van de Gestapo waren dus leerwerkkampen van de Gestatop.
4. Als we dan denken aan de kreten bij AEL-betogingen : "hamas, hamas alle Joden aan het gas"

Als we dan 1+2 optellen en daar dan nog eens 3 + 4 bijdoen dan is hiermede onomstotelijk voor eeuwig en altijd bewezen dat de AEL eigenlijk een nazi beweging is.

Met dank aan mijn zoon die mij opmerkzaam maakte op deze afkorting toen hij zijn zoveelste boek over de holocaust las.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2004, 13:33   #2
damawallaby
Lokaal Raadslid

Standaard

Aboe Kaka als den tapijtkruipende Fûhrer en Azuzke als kontsnuffelende Bormann?
damawallaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2004, 17:44   #3
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damawallaby
Aboe Kaka als den tapijtkruipende Fûhrer en Azuzke als kontsnuffelende Bormann?
Den jahja is te lelijk om een arabische ariërsras voor te stellen (kijk maar naar zijn neervallende bakkes met lelijke tanden) en den aziz te lomp om die propaganda uit te voeren (het scheef houden van een palestijnse terroristenvlag achter Bieke Illegems op ATV zal het niet doen).
Oud 6 januari 2004, 21:31   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

vandaag in humo een pleidooi voor diene sukkelaar
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2004, 11:00   #5
jeanblanquart
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Sta me toe even op zijn Piano's te werk te gaan.

Iedereen denkt dat de AEL staat voor Arabisch Europese Liga.

Maar als we er rekening mee houden dat
1. de AEL uit de Arabische wereld komt
2. Het boek van ene A. Hitler nog altijd vertaald wordt in het Arabisch (en naar het schijnt nog altijd gretig aftrek heeft)

3. Als we dan nog weten dat AEL oorspronkelijk een afkorting is die uit de nazi tijd stamt. Zelfs uit de gestapo terminologie. In die onzalige tijd stond de afkorting AEL namelijk voor ArbeitsErziehungsLager. En die AEL's van de Gestapo waren dus leerwerkkampen van de Gestatop.
4. Als we dan denken aan de kreten bij AEL-betogingen : "hamas, hamas alle Joden aan het gas"

Als we dan 1+2 optellen en daar dan nog eens 3 + 4 bijdoen dan is hiermede onomstotelijk voor eeuwig en altijd bewezen dat de AEL eigenlijk een nazi beweging is.

Met dank aan mijn zoon die mij opmerkzaam maakte op deze afkorting toen hij zijn zoveelste boek over de holocaust las.
Goed gevonden, een beetje een ongewone bewijsvoering maar je hebt gelijk: de AEl is even facistisch als de NSDAP destijds en alle actuele facisten ! in de esoterische literatuur kan je trouwens heel wat linken terugvinden tussen Hitler, het nazisme, en de soefi-traidities binnen de islam!

"I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha)
jeanblanquart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2004, 11:16   #6
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Met mijn legendarische bescheidenheid kan ik alleen maar bevestigen dat ik gelijk heb. Behalve als ik ongelijk heb, maar dan nog heb ik gelijk.

Behalve als mijn vrouw gelijk heeft. Dan heeft zij gelijk en hou ik mijn mond en trek met mijn staart tussen mijn benen naar mijn hok.

Waf.

'k vond het in ieder geval goed gevonden. en ik vermoed dat er betere banden te bewijzen zijn tussen de ideologie van de AEL en die van de nazis. Maar dat laat ik aan andere instrumentenbespelers over.

Ik vond het gewoon een leuk toeval dat die afkorting ook bestond in nazi duitsland en dat het schijnbaar niemand was opgevallen tot hier toe of misschien wel opgevallen, maar liever niet gezegd werd ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2004, 17:52   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vond het gewoon een leuk toeval dat die afkorting ook bestond in nazi duitsland
toeval?
Oud 7 januari 2004, 17:54   #8
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Ik vond het gewoon een leuk toeval dat die afkorting ook bestond in nazi duitsland
toeval?
dat dacht je maar...

De mosterd komt nog altijd uit Dijon... de miserie uit het Oosten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 7 januari 2004, 18:51   #9
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

toeval?
dat dacht je maar...

De mosterd komt nog altijd uit Dijon... de miserie uit het Oosten
Maar den echt goeie uit Gent van de weduwe tierentijn. En niet ferdinand tierentijn zulle! is ook te vreten maar niet straf genoeg!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2004, 19:41   #10
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

is die mens al lang dood ? of is dat ook al een merknaam van mosterd ?
Oud 8 januari 2004, 09:57   #11
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
is die mens al lang dood ? of is dat ook al een merknaam van mosterd ?
Dat is een merknaam voor de mosterd, maar men kan die alleen kopen in de winkel van de fabrikant (2 generatie)
op de groentenmarkt te Gent. Recht tegenover het galgenhuisje!
Lekkere zulle! Ook wat duurder, maar ge moet er minder gebruiken
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be