![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zelf heb nog nooit mijn stem uitgebracht bij verkiezingen en dit nu op mijn 47ste voor het eerst eens wel te doen.
Maar wat blijkt nu, onze politici weten zelfs niet welke wetten de instellingen gebruiken waar zij bij in de bestuursraad zitten. Sommige onder hen zijn dan nog rechtsgeleerde, maar kennen dus zelfs de wetten die de meeste inpakt hebben op de gewone bevolking niet. Zijn onze politici nu echt enkel postjes-pakkers of zijn er nog echt volksvertegenwoordigers bij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze de volledige wetgeving niet kunnen kennen wil ik best aannemen, maar zeggen dat je iets wil doen tegen de armoede en verdoemme de wetten die de meest armoede veroorzaken zelfs niet kennen en dan nog in de raad van bestuur zitten van één van de instellingen die de armoede veroorzaken vind ik een zuiver blijk van onbekwaamheid en het uitlachen van de kiezers.
Het is verdomme de enkel hun job kennen en deftig uitvoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens zo vrij zijn we daarin niet hoor. De gemeenteraadsverkiezingen van 2006 hebben ons even duidelijk getoond, dat zelfs de verkozene met bijna de meeste voorkeursstemmen door hen gewoon opzij kan gezet worden omdat deze niet naar hun normen en waarden handeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je hier misschien eens een voorbeeld van geven of zo? Want je stelt dit gewoon als waarheid zonder te verwijzen naar een specifiek geval. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 13 februari 2007 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil een voorbeeld, wel deze sessies staan vol met voorbeelden er van; http://forum.politics.be/showthread.php?t=79837 Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=74885 Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=75491 Citaat:
Dus nee, ik stel dit niet als waarheid zonder bewijzen. Ze hebben gewoon zelf de bewijzen geleverd hier. Drie politici die zelf werkzaam zijn in de medische sector, maar niet weten hoe die werkt. Knap!!!!! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |