![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zijn er bij de komende verkiezingen nu provinciale of arrondissementele kringen en wat gaat men nu doen met Brussel-Halle-Vilvoorde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is nog altijd niet duidelijk of er nu provinciale of arrondissementele kieskringen gaan komen? Ik dacht dat de kwestie Brussel-Halle-Vilvoorde vandaag ging beslist worden in het parlement.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Antoon
Ik heb het al terug aangepast.. ![]()
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Tacitus
Ik heb geen idee. Er staat een artikel op de site van "De Standaard", maar er zit een slot op. En op de site van "De gazet van Antwerpen" vind ik er niets van terug.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bevoegde commissie in het Vlaams parlement heeft een voorstel van decreet van de N-VA goedgekeurd om provinciale kieskringen in te voeren bij de Vlaamse verkiezingen in juni.
Het decreet kreeg een tegenstem van CD&V, Groen! en het Vlaams Blok onthielden zich. Het decreet gaat nu naar de voltallige vergadering van het Vlaams parlement. Die moet zich uitspreken op 14 januari. Het is nog onzeker of de nodige tweederde meerderheid kan worden gehaald. Groen! heeft immers een probleem met de strenge kiesdrempel die de regering wil invoeren. Copy paste SEBA ! maar betrouwbaar www.vrtnieuws.net
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat wist ik reeds. En over Brussel-Halle-Vilvoorde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Weet er nu iemand iets van Brussel-Halle-Vilvoorde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allez speciaal voor u ![]() De bevoegde commissie in het Vlaams parlement heeft een voorstel van decreet van de N-VA goedgekeurd om provinciale kieskringen in te voeren bij de Vlaamse verkiezingen in juni. Het decreet kreeg een tegenstem van CD&V, Groen! en het Vlaams Blok onthielden zich. Het decreet gaat nu naar de voltallige vergadering van het Vlaams parlement. Die moet zich uitspreken op 14 januari. Het is nog onzeker of de nodige tweederde meerderheid kan worden gehaald. Groen! heeft immers een probleem met de strenge kiesdrempel die de regering wil invoeren. Copy paste SEBA ! maar betrouwbaar www.vrtnieuws.net
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tacitus, wat is de Belgicistische visie met betrekking tot Brussel-Halle-Vilvoorde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik heb me steeds uitgesproken voor één Brabantse kieskring (waarin Nederlandstalige partijen kunnen opkomen in het zuiden en Franstalige in het noorden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() In ieder geval is de groei naar provinciale kieskringen tegen de groeiende nood aan verdere verfijning van bepaalde kieskringen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat je zo een mooi plaatje voor de Francophones niet wilt laten liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |