![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [size=6]Take No Prisoners[/size]
Another proud moment in U.S. Military History. U.S. Marines execute an Iraqi to the cheers of fellow marines ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Hmmm, ik heb deze beelden al eens eerder gezien. Toen waren ze anders weergegeven. Eerst en vooral moet je wel beseffen dat het hier om een gewonde SOLDAAT gaat die net een Amerikaanse patrouille heeft aangevallen. ( Als je goed kijkt zie je zijn wapen naast hem liggen.) De ernst van zijn verwondingen is niet duidelijk , maar de opdracht van een militair bestaat erin om eventueel gevaar uit te schakelen... En ja , de reaktie van die marines lijkt afschuwelijk , maar onder de gegeven omstandigheden toch normaal te noemen. denk maar aan de voortdurende spanning waarin zij leven.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() lees vooral de reacties onder het filmpje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() never mind
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ajl vindt anders de zware slachtpartijen van diezelfde irakezen op burgers minder schokkend. Afijn, ik heb hem hierover nooit 'bastards' zien schrijven, met de nodige ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de mannen waar hij een aanslag tegen pleegde ?? Wat als die daar lagen en hij schoot erop ? ![]() Sorry , maar aangezien de reportage verre van volledig is kunnen we niet echt afgaan op de paar seconden (bewerkt) beeld dat we zagen. ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De schokkende effecten van die slachtpartijen hebben jouw op deze forum in ieder geval nooit doen springen op een 'bastards ![]() Het is gewoon opmerkelijk. Ik kan er niets anders aan toevoegen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Als je een bericht zou posten met een video waar Irakeesen Amerikaanen of eender welk volk afslachten dan zaal ik daar ook verafschuwent op reageren.
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maakt allemaal niet uit. Het is jouw goed recht. En het was mijn recht om hierop te reageren. Voor mijn part zijn die anti-Amerika reflexen in Europa (je bent zeker niet alleen) nog slechter voor Europa dan voor Amerika. En bovendien onbegrijpelijk. Maar ik kan ook niet alles begrijpen natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() [quote="Antoon"]
Citaat:
![]() ![]() quote] Krijg ik jou bewijzen dat het: 1: een iraakse strijder was 2: ze een goede reden hadden om te schieten 3: de irakie bewapend was 4: nog kon recht staan 5: kun je me een link geven naar zoon berichten waar het om iraakse slachtpartijen ging Ik zeg ook niet dat er geen slachtpartijen zijn geweest in Irak voor de bezetting van Amerika.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stukje manipuleerbare Internetmedia.
![]() Maar indien en als.. strijdig met de conventie van Geneve. Die soldaat zal het wel mogen uitleggen aan zijn meerderen. Maar kom het is en VS soldaat, en die zijn in essensie onfeilbare vrijheidsbewakers. ![]() ajl, ontvolkingen met Gifgas zijn over het algemeen niet echt bloederig. En voor beelden van de Iran Irak gebeurtenissen ben je waarschijnlijk te jong. Antoon, ook dat is een excuus.. de echte massamoorden waren niet te zien op het internet, en komen meestal te laat aan het licht. Sensatiewaarde veel minder dan een live vieuwing.
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Vooral de primitieve reactie van die puber-Marine achteraf, die zich uitdrukte alsof hij een beer had gewonnen met pijpen kapot te schieten op de kermis...
Griezelig gewoon, ontzettend griezelig. Hoe mensen zo snel tot pure moordenaars kunnen vervallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() heeft er niemand dan die reacites vanonder gelezen??????????????
Citaat:
dit neemt echter niet weg dat ik de reactie van de marine ook ontoepasselijk vind |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spijtig dat er zo geen commentaren komen op de dagelijkse bomaanslagen waar zelf Iraakse burgers het slachtoffer van zijn !
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |