![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op deze manier kan Vlaanderen werken aan zijn bekendheid in de wereld, en kunnen buitenlanders zich eens over Vlaanderen informeren zonder daarvoor het gekleurd beeld van de franstalige media te moeten opzoeken. Bourgeois wil de wereld en de internationale gemeenschap tonen dat Vlaanderen een heel eigen regio is. Vandaar vind ik het een goed idee dat hij zijn mosterd in Catalonië haalt. Wat vinden jullie hiervan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dit bladje wordt betaald met ons belastinggeld en dient vooral om een minister te promoten en geenszins in het belang van België. Dit is dus even overbodig als de post van die minister zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is het niet in het belang van belgique. Kun jij lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het al eerder gezegd: Bourgeois wordt onderschat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En trouwens, Hans, het bladje wordt met VLAAMS geld betaald. Het moet dus helemaal niet in het belang van belgique zijn. VLAAMS geld hoort in het belang van VLAANDEREN gebruikt te worden. Laatst gewijzigd door lomeanor : 26 januari 2007 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() waarom niet gewoon om volledig belgië te promoten?
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doet me denken aan al zijn nutteloze en peperdure Vlaemsche huizen in het buitenland. Laatst gewijzigd door Hans1 : 26 januari 2007 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 januari 2007 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() ok maar dat kan toch evengoed voor volledig belgië zijn een deeltje over vlaanderen kan daarin als je dat persee wil. maar om dat nu enkel over vlaanderen te lijkt me nogal nuteloos aangezien die mensen er toch niet echt bijlang bij hebben moesten we splitsen.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Waarom zijn Vlaams-nationalisten trouwens blij met een Engelstalig blad? Stelt Nederlands dan echt niets voor op internationaal vlak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Nu val je echt door de mand. Ik denk dat je contacten met de verschillende ministeries tekortschieten. Weet je wat je doet? Ga eens praten met vlaamse ambtenaren maar vooral ook met nederlandse...
Ik heb hier al eens een discussie over gehad met Jazeker. De man wordt onderschat. In het huidige politieke landschap moet hij soms gebruikmaken van opportuniteiten en genoegen nemen met kleine stapjes maar hij wordt echt onderschat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 januari 2007 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Het is bedoeld voor mensen van andere landen. En dan valt op dat het frans steeds meer terrein verliest en engels de internationale taal is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België?? Ik dacht dat de arbeider geen vaderland had?
Waarom niet heel planeet aarde promoten?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() voor mij ook goed hoor maar als er dan toch zo een krantje komt waarom dan niet voor volledig belgie in plaats van slechts een deel.